Az elmúlt napokban már megtudhattuk, hogy mennyit költenek az okostelefon-gyártók a reklámozásra, ahol az Apple is szerepet kapott. Ezen felül az elmúlt hetekben számos hírt adtunk róla, hogy különféle nagy múlttal rendelkező emberekkel bővíti magát a kaliforniai vállalat. De ne térjünk el ennyire a témától, ugyanis az Apple hamarosan egy újabb kiváló emberre tesz szert, aki több éves tapasztalattal rendelkezik a promóciózás terén.
Karl Heiselman 14 évig dolgozott a Wolff Olins vállalatnál, ahol az utóbbi 7 évben vezérigazgatói szerepet töltött be. Cégük fő prioritása különféle reklámok és marketingek készítése. Többek között a Wolff Olins tervezte meg a 2012-es Londoni Olimpia logóját, továbbá a Microsofttal is összedolgoztak korábban vagy akár a Product (Red)-et is meg lehetne említeni, amit a U2 énekese, Bono talált ki. Ezen felül olyan cégekkel dolgoztak még együtt, mint az Aol, Sony, Skype, Belkin és a FireFox.
Maga Karl már korábban is jártas volt az Apple-nél, ugyanis a 90-es évek elején, mielőtt még visszatért volna Jobs, akkor keresték őt fel, hogy segítsen nekik, de Karlnak nem igazán tetszett az ötlet. Úgy jellemezte az almásokat akkoriban, hogy szeretnék megtalálni a helyes utat, de nem sikerült nekik, majd mikor visszatért Steve a gyökerekhez, kijelentette, hogy az Apple visszatér a valódi önmagához.
Az előző hét folyamán Phil Schiller hangot adott a marketingeseknek, ugyanis nem voltak megelégedve a munkáikkal. Ekkor felmerült, hogy új ügynökségekre bízzák a reklámozást, ám most úgy fest a dolog, hogy a nagy múltú Karl Heiselmannal próbálnak meg minden eddiginél színvonalasabb reklámanyagokat csinálni a jövőben. Karl egyébként májusban kezd az Apple-nél és a jelenlegi helyét a Wolff Olins-ban Ije Nwokorie fogja majd átvenni.