Az Apple egyes források szerint komoly változtatásokat tervez az AppleCare szolgáltatásban, amely a hivatalos ügyfélszolgálatért és supportért felelős – legalábbis az AppleInsider szerint. Az AppleInsider értesülései szerint a változtatások először Amerikában, majd világszerte bevezetésre kerülnek.
Egy kérésére névtelenül maradó Apple alkalmazott szerint “A legutóbbi zártkörú Apple bejelentés alapján az egész support-rendszert meg fogják változtatni. Jelenleg, ha bármiféle probléma felmerül egy iPhone-nal, iPod-dal vagy iPad-del, a készüléket úgy ahogy van, kicserélik egy másik készülékre, akár egy hivatalos Apple boltba viszik be a gépet, akár postázzák.” – mondja az alkalmazott. A jövőben az Apple ténylegesen meg fogja javítani a készülékeket, azok kicserélése helyett. A beküldött készülék fog visszaérkezni a felhasználóhoz.” – fejezi be a neve elhallgatását kérő dolgozó.
Az AppleInsider szerint az Apple azt reméli, hogy az új eljárással évente egymilliárd dollárt fog megtakarítani. A cikk szerint az AppleCare szolgáltatást, amit jelenleg minden egyes iOS eszköz esetén újra meg kell vásárolni, előfizetéses rendszerré alakítják át, ami ezután a felhasználót azonosítja eszközünk helyett.
Az új rendszer állítólag 24 órás ügyfélszolgálatot biztosít majd, bár az AppleInsider szerint a szolgáltatás még nem végleges, és a feltételek változhatnak. Az Apple jelenleg 90 napos ingyenes ügyfélszolgálatot bizosít minden termékére. Az új AppleCare szolgáltatás ezt a honlap szerint több (de legalább egy) évre kiterjeszti, sőt, valószínűleg új, élő supportot biztosít az iMessage-en keresztül.
Az új árakról nincsenek információk, de elvileg Amerikában még idén bevezetik az új AppleCare szolgáltatást a jelenlegi AppleCare helyett.
Nagyszerű…
Ez természetesen az Apple-nek jo, de kit is érdekel fogyasztó …
Régen mindig örültem, ha tönkre ment egy iOS eszközöm, elvittem szervizbe és adtak egy ujjat!
Annyira korrektnek és rendesnek tartottam őket hogy nem igaz.
Most meg … Hát el mennek a pics*ba !
Hát ha ez így lesz, akkor viszlát Apple. Én főleg az ilyen szolgáltatásokért szeret(t)em az Apple-t. Igaz, az AppleCare nem olcsó, de ha drága kütyüd van, megéri hozzá megvenni azt is. Legalábbis eddig megérte…
Várható volt. Naponta 50-100 telefont vittek le gariztatni az “okosok”. Számold csak ki, hogy mennyi kárt okoztak ezzel… Vége a zsivanykodásnak…
Sagara07 talán “ujjat” helyett újat kellene szóval színvonalad “No comment”
Pedig ez elég nyomós érv volt hogy Apple terméket használjak. Többször volt problémám hardverrel, de mindig sima ügy volt a garanciális szervizelés. Nem örülök a változásnak. !
Aki emiatt hagyja ott az Applet, annak nem biztos hogy ki van mind a négy kereke. És melyik márkát kultiválod majd? Melyiknek van ilyen szolgáltatása? Nézzetek szét emberek! Minden multi spórolásba kezdett és ezt a saját bőrünkön tapasztalhatja mindenki. Örüljetek, hogy eddig ilyen volt az Apple Care. Ennyi.
Azért azt úgy gondolom, puszira nem cseréltek a telefon, csak ha gazdaságtalan lett volna a javítás, tehát többe került volna az alkatrész.. Tehát nem gondolom, hogy zsákszámra hordtak volna vissza a telefonokat, s bevizsgálas nélkül cseréltek. Nem kell messzire menjek, volt egy 20 e Ft-os kv fozom, garancia időn belül gazdaságtalan lett volna a javítás ingyen vihettem egy újat. Egy nemet gyártó cégnél dolgozom, teljesen mást gyártunk, nekünk is van élettartam garanciás termelünk, az ügyfelek pedig elégedettek. Megkerjuk az arat, viszon tényleg elnyűhetetlen, nincs is panasz. Szóval minden gyártó bevállalhat ilyet, s nem gazdaságtalan, ha az az eszköz tényleg minőség. Ha nem valóban át kell gondolni.
Jon egy ilyen pletyka es most mindenki hisztériázik… Mintha ez mar tuti biztos volna.
Az tény, ha ezt tenyleg meglepnek, az engem is elgondolkodtatna mas márkákon. Számomra az Apple többek között a garancia miatt (is) volt prémium termek.
Gyalázatos egyesek helyesírása…
Mert tinik :)
Ma már nem tanulnak rendesen írni :(
“Régen mindig örültem, ha tönkremegy egy iOS-eszközöm…” Azért ez egy nem normális világ. :D