A Vodafone meghívásos tendere szeptemberre zárult le, ahol az eddigiektől eltérően több, kisebb ügynökség helyett a cég úgy döntött, hogy egy dedikált csapattal dolgozik tovább a márka tágabb értelemben vett BTL feladatainak teljes körű ellátásáért, a non- TV kampányoktól a klasszikus BTL feladatokig mind a lakossági, mind a B2B szegmensben.
„A tender során olyan partnert kerestünk, akinek fontos, hogy innovatív, egyedi megoldásokat hozzon minden egyes kampányra. Nagyon jó ötleteket kaptunk az ügynökségektől a személyes prezentációk során, és végül úgy döntöttünk, hogy a Leo Burnett-tel és az Artificial-el közösen dolgozunk tovább a márka kommunikációján. Ez egy nagyon izgalmas és kihívásokkal teli időszak lesz mindkét fél számára, ezért is öröm számunkra, hogy ebben az új felállásban dolgozhatunk együtt a következő kampányokon.”- mondta Szabó Béla, a Vodafone Magyarország marketing- kommunikációs igazgatója.
A két ügynökség kifejezetten a Vodafone márkán való együttműködésre a Leo Burnett Budapest vezetésével egy közös csapatot hozott létre, amelyben mind a Leo Burnett erős stratégiai és koncepcionális megközelítése, mind pedig az Artificial Group markáns vizuális világa is érvényesülni tudnak majd a jövőben.
“A Vodafone a világ egyik legnagyobb és legdinamikusabban fejlődő vállalata, így az azon dolgozó ügynökségi csapatnak is késznek kell lennie a folyamatos megújulásra. Éppen ezért mind a Leo Burnett Budapest, mind pedig az Artificial Group a legjobb szakembereinek közreműködésével hozta létre azt a csapatot, amely a jövőben a Vodafone márkán fog dolgozni. Úgy gondolom, hogy ez az együttműködés nagyon jó alapot biztosít ahhoz, hogy sikeres és hatékony Vodafone kampányokkal álljunk elő időről időre.”– mondta Farkas Vilmos, a Leo Burnett és egyben a közös ügynökségi csapat vezető kreatívigazgatója
A meghívásos, többkörös tenderen összesen 9 ügynökség vett részt, ezek közül öten jutottak tovább a shortlistre.