Az egyik reklámszociológiai szempont szerint egy termék vagy márka akkor adható el jól, hogy ha az emberek valamilyen kedves kis figurához tudják társítani, mely nem irritáló. Az Auchan üzletlánc logója egy madár, azonban nem célszerű ezzel reklámozni, ugyanis a legtöbb ember már így is “Madaras Tesco”-nak hívja ezen szupermarketeket. Pár hónapja azonban felbukkant egy kampány, amiben az Auchan népszerűsíti magát. Próbáltak aranyos karaktereket létrehozni, azonban nem sikerült. A két értelmi fogyatékos hörcsög és a kéjenc hangú macska valami brutálisan unszimpatikus triót alkot. Itt azonban még nem ér véget a sokkolások-tárháza.
Elkészítettek hozzá ugyanis egy iPhone applikációt, mely annyira gagyi, hogy először azt gondoltuk: az Auchan lejáratása a cél. De úgy néz ki, hogy nem, tényleg komolyan gondolják. A program amúgy három különböző játékból áll össze. Van itt nyári hőségfutam, kerti rodeó és hódító hörcsög – természetesen retina display optimalizálás nélkül. A két hörcsögöt egyébként Jingnek és Jangnak hívják, de még mindig nem értjük, hogy miért.
A nyári hőségfutamon zöldségeket kell gyűjteni, míg a kerti rodeóban elméletileg slagra kell helyezni a hörcsögöket, de valami nagyon értelmetlen módon. A hódító hörcsög játékban hódolhatunk egy hörcsöglánynak. Büntet. Érdekes módon már több mint fél éves az alkalmazás de még most is a 75. helyen áll az ingyenes alkalmazások között. Tényleg csak az erős idegzetűek töltsék le.
biztos kemény lehet :D
én beválalom:D
LOOOOOOOOOOOOOL SZAKADOK XD
Érdekes…
Whats that crap??? Miért nem lehet egy olyan appot csinálni, mint amilyen a Tuskónak van? Katalógus, árukészlet, stb. Ez így egy nagy kalap…
GTA APPSTORE ba !!!!!!!!:P