Nemrég derült ki, hogy az Apple márkanév mára már a világon a második legtöbbet érő. Bár elég érdekes és nehéz meghatározni egy vállalat nevének értékét, a Brand Finance mégis úgy kalkulál, hogy az elmúlt időszakban az óriásvállalat 33%-kal növelte az “Alma” értékét. Így 39,3 milliárd dollárt érhet az elemzők szerint, ami meglepően sok. Az első egyébként a Google, ami még mindig toronymagasan vezeti a listát.
Mint tegnap beszámoltunk róla, az Apple több országban (köztük Magyarországon is) elindította az online boltját. Bár sokaknak furcsa lehet a nagy örömünk, de a mi közösségünknek nagyon nagy szó, végre tényleg figyelmet kapunk nyugatról. Erre természetesen a piac is reagált.
Korán trend lett Twitteren, hogy szárnyal az Apple. Annyira, hogy meredeken emelkedni kezdett a részvény ára. Gyorsan 406 dollár fölé ment, ami rekordárnak számít. De nem ez volt a nap csúcsára. A tőzsde zárása előtt nem sokkal beállította az abszolút csúcsot, 412,83 dollárért kereskedtek vele.
(x)Hirdetés (x) Hirdetés
Egyelőre kifejezetten kérdéses, hogy meddig tud az Apple emelkedni, többen felvetették az Apple-lufi létezését. Neves elemzők szerint, azonban lufiról nem lehet beszélni, mivel valós érték áll az Apple mögött, ráadásul így is alul van értékelve a vállalat. Tehát, akinek van egy kis megtakarítása annak célszerű eme részvénybe fektetnie, mert az előrejelzések szerint az elkövetkezendő egy évben akár 450 dollárig erősödhetnek a részvények.