Ken Segall

Egyre inkább kezdi elveszíteni egyéniségét az Apple?

Egyre inkább kezdi elveszíteni egyéniségét az Apple?

Nem olyan régen olvashattunk arról, hogy miként gondolkodik a Think Different kampány atyja, Ken Segall arról, hogy mennyire innovatív az Apple. A korábbi vezető ezúttal a Telegraph interjúvolta meg, s legutóbb egy hasonló, ám kicsit másabb témában kérdezték. A szakember elmondta, hogy az Apple manapság másabb kampányokat folytat, mint egykoron, s inkább kezdenek elmenni a [...]

HusztiD 2018.08.02. Apple, Kiemelt hírek, Steve Jobs 2 db 297

Tim Cook vezetése alatt is ugyanolyan innovatív az Apple, mint Steve idejében

Tim Cook vezetése alatt is ugyanolyan innovatív az Apple, mint Steve idejében

Legalábbis ezt állítja Ken Segall, aki 12 éven át vezette az Apple Think Different kampány csapatát. Nem olyan rég elárulta a nagyközönségnek, hogy mit gondol jelenleg az Apple-ről, illetve az iPhone-ról egyaránt. Segall szerint Steve Jobs teljesen egyedi és utánozhatatlan vezető volt, akit nem lehet csak úgy lecserélni. Ebből kiindulva lehetetlen, hogy ugyanolyan legyen az [...]

HusztiD 2018.07.23. Apple, Egyéb, Kiemelt hírek 3 db 94

Valóban kezdi elveszteni hagyatékát az Apple?

Valóban kezdi elveszteni hagyatékát az Apple?

Az Apple egykori reklámjáért felelős Ken Segallt interjúvolta meg a Guardian magazin, amiből érdekes dolgokat tudhattunk meg. Segallhoz tartozik a híres Think Different szlogen, ő maga nevezte el az iMac-et, illetve nem olyan régen írt egy könyvet, melyben az Apple sikerét és egyszerűségét boncolgatta. A Guardiannak adott válaszaiban pedig az almás vállalat jelenlegi produktumait elemezte. Elmondása [...]

HusztiD 2016.06.06. Apple, Egyéb, Kiemelt hírek 7 db 320

Steve, az ingerült

Steve, az ingerült

Az idei Macworld UK-n előadást tartott a TBWA\Chiat\Day reklámügynökség korábbi kreatív igazgatója, Ken Segall is. A leghíresebb Apple kampányokról (1984, Think different, Get a Mac) és többszintű, okos munkáiról híres iroda egyik egykori vezetője érdekes részleteket osztott meg a klasszikussá vált Think different kampányról. “Bárcsak mondhatnám, hogy én írtam a klasszikussá vált szöveget, de egy [...]

Skarp 2014.05.23. Apple, Egyéb, Steve Jobs 2 db 335