A Magyar Telekom 2013 áprilisában megkezdi új, integrált ügyfélkapcsolati és számlázási rendszerének bevezetését, amely a telekommunikációs iparágban európai viszonylatban is egyedülállónak tekinthető. A XXI. századi igények kiszolgálására felkészített korszerű, új generációs rendszer sikeres bevezetése hozzájárul ahhoz, hogy a piacvezető távközlési szolgáltató bárhol és bármikor elérhető, magas szintű és hatékony kiszolgálást biztosíthasson lakossági, kkv és nagyvállalati ügyfelei számára. A Magyar Telekom [...]
Helme
2013.04.10.
Egyéb
1 018
A telefonos ügyfélszolgálat gépe felismeri a káromkodást. Érdekes felfedezésre jutott egy, az Apple TechCare vonalát tárcsázó úriember. A felhasználó már elveszítette türelmét a TechCare géphangú „nyomja meg a hármas gombot” utasításaitól, és elkezdett káromkodni a kagylóba – s mint kiderült, nagyon jól tette, ugyanis pár másodperccel később már egy hús-vér személlyel tudott konzultálni. Az Apple [...]
NZsolt
2012.11.30.
Apple, Egyéb
1 202
Az idei évben a távközlési szektorban vizsgált vállalatok közül a Magyar Telekom nyerte el az első helyezést a Top 10 Call Center verseny telefonos ügyfélszolgálati tevékenység értékesítés kategóriájában. A GfK Hungária által 2010-ben alapított verseny díjait próbavásárlók értékelése alapján ítélik oda minden évben a legjobb telefonos ügyfélszolgálatok számára. A kutató cég által kiírt és elvégzett megmérettetés ágazati szintű, amely a [...]
Helme
2012.10.19.
Egyéb
822