Think different

Hol vannak az ütős Apple-reklámok?

Hol vannak az ütős Apple-reklámok?

Az utóbbi fél évben többször írtunk arról, hogy mi folyik az Apple háza táján, már ami a reklámokat illeti. A cupertinoi cég mindig is nagyon erős volt ezen a fronton, manapság azonban komoly gondok vannak etéren Kaliforniában. Legendás és hűséges ügynöksége, a TBWA\Chiat\Day ugyan már nem kizárólagos partner, de még együtt dolgozik a céggel, bár versenyeznie kell a [...]

Skarp 2014.11.10. Apple, Egyéb, Kiemelt hírek 1 db 476

Jópofa utalás a .swift fájlok ikonjában

Jópofa utalás a .swift fájlok ikonjában

A Think different kampány indító filmecskéjének szövegére utal az OS X Swift fájlokhoz használt ikonja. A kis képecskén levő szöveg az Apple új programozási nyelvére fordította le a híres monológot. Nem ez az első ilyen alkalom, korábban például a TextEdit és a Lion All My Files ikonja tartalmazott Jobs-idézeteket. Ezek a Yosemite bétájában nem találhatóak [...]

Skarp 2014.06.08. Apple, OS X 0 db 396

Az Apple már házon belül gyártja a reklámfilmjeit

Az Apple már házon belül gyártja a reklámfilmjeit

Általános változás figyelhető meg a cég marketingstratégiájában. A Bloomberg  arról értesült számos belsős forrásból, hogy az Apple létrehozott egy belsős tévéreklám-specialistákból álló csapatot, olyan emberekből, akiket a Media Arts Labtól, a TBWA\Chiat\Day részlegétől csalogattak át. Ez volt az az ügynökség, ami olyan legendás Apple reklámokat alkotott meg, pl. a Think Different vagy az I’m a Mac [...]

Skarp 2014.06.06. Apple, Egyéb, Kiemelt hírek 0 db 273

Steve, az ingerült

Steve, az ingerült

Az idei Macworld UK-n előadást tartott a TBWA\Chiat\Day reklámügynökség korábbi kreatív igazgatója, Ken Segall is. A leghíresebb Apple kampányokról (1984, Think different, Get a Mac) és többszintű, okos munkáiról híres iroda egyik egykori vezetője érdekes részleteket osztott meg a klasszikussá vált Think different kampányról. “Bárcsak mondhatnám, hogy én írtam a klasszikussá vált szöveget, de egy [...]

Skarp 2014.05.23. Apple, Egyéb, Steve Jobs 2 hozzászólás 409

Tim Cook mer másmilyen lenni

Tim Cook mer másmilyen lenni

Mindannyian emlékszünk arra, hogy Steve halála előtt megkérte utódját, ne kövesse őt az útján, hallgasson a saját megérzéseire, menjen a saját feje után. Tim pedig úgy döntött, magáévá teszi a “Think different” szlogent. Arra, hogy mennyire más stílusban vezeti az Applet, a legtökéletesebb példa a Beats felvásárlása. 3,2 milliárd dollár – bár az eddigi legdrágább [...]

Skarp 2014.05.13. Apple, Egyéb, Steve Jobs, Tim Cook 1 db 679