Interbrand

Immáron hetedik éve, hogy az Apple a legértékesebb brand

Immáron hetedik éve, hogy az Apple a legértékesebb brand

Mint ahogyan azt minden év októberében megszokhattuk, az Interbrand kiadta a legújabb rangsorolását, melyben azt vizsgálták, hogy melyek voltak az idei év legjobb, legértékesebb globális márkái. Nem újdonság, ha azt mondjuk, hogy az Apple ismételten befogta az első helyet, hiszen immáron a hetedik egymást követő éve birtokolja az aranyérmet érő helyezést, ugyanis 2013-ban fosztotta a Coca Colát, amely előtte [...]

HusztiD 2019.10.22. Apple 0 db 218

Hatodik éve, hogy az Apple a legértékesebb brand

Hatodik éve, hogy az Apple a legértékesebb brand

Mint ahogyan azt minden év októberében megszokhattuk, az Interbrand kiadta a legújabb rangsorolását, melyben azt vizsgálták, hogy melyek voltak az idei év legjobb, legértékesebb globális márkái. Nem újdonság, ha azt mondjuk, hogy az Apple ismételten befogta az első helyet, hiszen immáron a hatodik egymást követő éve birtokolja az aranyérmet érő helyezést, ugyanis 2013-ban fosztotta a Coca Colát, [...]

HusztiD 2018.10.08. Apple 0 db 533

Fél évtizede, hogy az Apple a legértékesebb világmárka

Fél évtizede, hogy az Apple a legértékesebb világmárka

Az Interbrand előállt a szokásos évi rangsorolásával, melyben a 10 legértékesebb világmárkát listázták. A cím igencsak árulkodó volt, s talán meglepetést sem okoz senkinek, ha azt mondjuk, hogy idén is az Apple zsebelte be a legértékesebb világmárka címet. Mi több, ez az ötödik egymást követő alkalom, amikor részesülnek eme elismerésben. A szakértők a rangsorolás alkalmával [...]

HusztiD 2017.10.04. Apple 0 db 184

Az ökoszisztémája miatt még mindig az Apple a világ legértékesebb vállalata

Az ökoszisztémája miatt még mindig az Apple a világ legértékesebb vállalata

Ahogyan azt megszokhattuk, az Interbrand évente készít különféle felméréseket, melynek az Apple folyamatosan a főszereplője. Legutóbb a világ legértékesebb vállalata kimutatást adták ki, amit immáron zsinórban negyedik éve az Apple vezet. Korábban éveken át a Coca-Cola diadalmaskodott, de 2013-tól már az almásoké a főszerep. Ilyenkor mindig felmérik a cégeket értékét, majd viszonyítanak az előző éves adatokhoz. [...]

HusztiD 2016.10.06. Apple, Kiemelt hírek 0 db 253