A 2011-es South by Southwest (SXSW) zenei, filmes és interaktív fesztiválon az Apple épített egy ideiglenes pop-up boltot, hogy a rendezvényen résztvevők tudjanak vásárolni második generációs iPadet a konferenciák, a koncertek vagy éppen az előadások szüneteiben. Bár már régen volt, most mégis közzétettek egy videót a YouTube-on arról, hogy miként zajlott az építkezés az átmeneti boltban.
Elképesztő, hogy mennyire profin hozták létre az Apple Store-t. Ráadásul nem is volt rá sok idejük, de olyan jóra sikeredett, hogy úgy tűnik, mintha egy állandó üzlet lenne, pedig nem az. A fesztivál végeztével elbontották az egészet. Érdemes végignézni a videót, tökéletesen átadja az Apple-életérzést. Mert igenis létezik, s ameddig ez fenn tud maradni, az almás vállalatot lehetetlen lesz letaszítani a trónról.
Nagyon cool