A Magyar Telekomnál lényegesen magasabb lett azon ügyfelek elégedettsége, akik a telefonos ügyintézés során sikeresen azonosították magukat a hangjukkal. A legutóbbi ügyfélelégedettségi felmérések eredményei 20 százalékponttal magasabb elégedettséget mutattak ki a hangazonosítást használó ügyfeleknél az ügyfelek átlagához képest. A hangazonosítást egy évvel ezelőtt, 2012 júliusában vezette be a Magyar Telekom, a hazai piacon elsőként.
A hangazonosítással a Telekom olyan innovatív megoldást vezetett be ügyfelei részére, amely megkönnyíti az ügyintézést, minden eddigi megoldásnál biztonságosabb, emellett egyedülálló a piacon. A hangazonosítás illeszkedik a Magyar Telekom ügyfélszolgálati stratégiájába, amelynek célja olyan korszerű megoldások bevezetése, amelyek egyszerűsítik és gyorsítják az ügyintézést az ügyfelek és a szolgáltató munkatársai számára is. Jelenleg már több mint 50 ezer ügyfél használja aktívan a Telekom hangazonosítás szolgáltatását, és ez a szám hónapról hónapra növekszik. A hangazonosítást használó ügyfelek nagyon pozitívan nyilatkoztak mind a megoldásról, mind a használatáról, és körükben lényegesen magasabb lett az ügyfélelégedettség. A legutóbbi felmérések eredményei 20 százalékponttal magasabb elégedettséget mutattak ki a hangazonosítást használó ügyfeleknél az ügyfelek átlagához képest.
A hangazonosítás beállítása az automata segítségével – az előfizetői jelszó megadását követően – egyszerűen elvégezhető a 1430-as mobil és a 1412-es vezetékes ügyfélszolgálati telefonszámon, ahol a hangminta rögzítéséhez a következő mondatot kell elismételni: „A hangom az azonosítóm, ilyen egyszerű és kényelmes”. A továbbiakban a hívó ügyfél már a hangja alapján azonosítható, így az ügyfélazonosító vagy a telefonszám megadását követően további adatok egyeztetése nélkül intézheti ügyeit telefonon keresztül.
A Telekom a hangazonosítást használó ügyfelek számának további jelentős növekedésére számít. Ennek elősegítése érdekében – a meghirdetett akciót meghosszabbítva – továbbra is ingyenesen biztosítja ügyfeleinek a hangminta rögzítését. A Telekomnál folyamatban van további innovatív, az ügyfélélményt javító ügyfélszolgálati megoldások fejlesztése.
Parasztvakítás. Így is jópár számot be kell pötyögni.
Az ügyfélszolgálat, ami a Westeles időkben példás volt, egy rakás szar. Az elmúlt évben minden, igen MINDEN alkalommal adtak rossz információt. Hangazonosítás?! Előbb arról kéne leszokniuk, hogy minden piti dolog miatt személyesen kelljen bemenni!
Ott a pont Tamas. Sajnos. De lagalabb jobb a telefonálási minőség, mint a Pannonnak.
Miert kell bemenned szemelyesen? Mit nem tudsz elintezni telefonon? Garancialis javitas? Vagy szimplan csak olyan dolgot amihez a jelszavad kell es azt Te “termeszetesen” nem tudod?! Vicc… :) Nekem eddig mindent sikerult elinteznem telefonon amit ott akartam! Ne hulyeskedjunk mar, hogy keszulek problemaval kapcsolatban majd tavlatbol mediumkent megtudjak csinalni?!… Telenor, Vodafone ugyanez… Nem tudom milyen piti dolgok lehetnek azok, amik miatt letorik a labad… Mindharom szolgaltatonal van elofizetesem/kartyasom, tokeletes mukodnek… Es igen, tok jo ez a hangazonositas, pont az olyanoknak van kitalalva akik nem tudnak 5 szamot felirni/megjegyezni… Szamomra kellemes csalodas volt! Csak igy tovabb! A tobbieknek is kellene valami hasonlo!
tamzolcsi
18 éve ugyanaz a számom, sikerült megjegyeznem minden hozzá tartozó jelszót. Persze egyszer sem mentem be inkább addig “anyáztam” amíg megoldották. Dehát eztet kell csinálni?
Szerintem menj be és szopd le őket, hogy hajlandóak ingyen rögzíteni a hangmintát.
Ügyfélelégedettség a telekomnál? Ez most valami vicc? Köztudott, hogy ez a két szó teljesen üti egymást, nyelvtanilag hibás, egy mondatban nem írható le, ráadásul teljesen fiktív fogalom. Cáfoljon rá, aki tud.
Azért a 5 millió ügyfelet nem a hangyák hordták össze…. , ha jól sejtem ( természetesen Telekom szinten, mielőtt a számba kötnél bele ) Gyakorlatilag minden üzletágban amibe belevág piacvezető.
Cáfolj rá, ha tudsz!
@tya
Igazad van biztos, de attól még a szolgáltatás minősége szar.
pl 3G lefedettség, térerő. Ebben veri simán a Voda.
Cáfolja meg ha nem igaz.
4G az irány, mostanra 87 településen van jelen, és jövőre ilyenkor, (legkésöbb) szinte az egész országban lesz, az meg ugye 60/60 szinkronos ( jó esetben ) ne haragudj, nem értek veled egyet. A Vodáról mag annyit, hogy épp nemrég vágta meg a versenyhivatal 30, vagy 40 millára pont a 3G reklámja miatt, ami félrev vezető volt…., viszont szerencsére szabad országban élünk, ha neked a Voda jobban bejött, hát csak tessék… ;)
@ty
A t-nek abszolút monopóliuma van Európában, mivel a legnagyobb szolgáltató, neki van a legtöbb tőkéje hogy fejlődjőn, talán ez az oka hogy mindenben piacvezető. ebből kifolyólag olcsóbban tudják adni a szolgáltatást is mint más szolgáltató. Így, Egy olyan szar helyzetben lévő országban mint ez, nem olyan nehéz 5 millió ügyfelet szerezni. Amúgy meg törődj bele, hogy 100ból egy ember vagy, aki nem érzi úgy, hogy a pénzéért nem azt kapja amit ígértek. A többi 99-et hiába győzködöd.
A lefedettséget illetve, pl. a Balaton körül egyedül Siófokon van a Tnek rendes 3gje, badacsonyban még szolgáltatás sincs. Vagy, Pécsett ha épp nem vált át a horvát szolgáltatóra, akkor is alig lehet netezni. Amikor jövök át a határon, a vodások már rég videókat nézegetnek, az én telefonom meg azt se tudja hol van. Ezek tények.
Ilyen marhaságot. Attól, hogy piacvezető a számok alapján, még nem jelenti azt, hogy az ügyfélszolgálat is kiemelkedő lenne. Állandóan elcsesznek valamit, egy egyszerű net&roll opciót nem tudsz kikapcsolni anélkül, hogy utána ne kelljen telefonálgatni nekik, hogy kapcsolják vissza az alapcsomagba tartozó adatcsomagodat. A 3g tragikus, ha nem a belvárosban használod, főváros-nyugati megyeszékhely visznylatban az autópályákon rendszeresen elmegy, ahogy a vonaton is, szóval a piacvezető lefedettsége egy röhej. Felhívod őket, és minimum kétszer kéri begépelni a telefonszámodat, fél óráig hallgatod a fölösleges információkat, marhaságokat, néha eltévedsz az agyonbonyolított menükben, mire végre eljutsz egy élő emberig. Aki vagy tud segíteni, vagy nem. Úgyhogy hagyjuk a tét meg az ügyfél-elégedettséget. Sokan azért mentek oda, mert adott keszülék csak ott volt elérhető, vagy mert ott a céges flotta, tehát kényszerből. A T csoport többi részéről meg ne is beszéljünk, a kábeltéve és iptv szolgáltatásuk egy botrány. Ahhoz képest, hogy piacvezetők, elég szomorú, hogy szolgáltátásaik és ügyfélszolgálatuk minőségében a közepesnél is gyengébbet nyújtanak.