A telefonos ügyfélszolgálat gépe felismeri a káromkodást. Érdekes felfedezésre jutott egy, az Apple TechCare vonalát tárcsázó úriember. A felhasználó már elveszítette türelmét a TechCare géphangú „nyomja meg a hármas gombot” utasításaitól, és elkezdett káromkodni a kagylóba – s mint kiderült, nagyon jól tette, ugyanis pár másodperccel később már egy hús-vér személlyel tudott konzultálni.
Az Apple egy olyan programot futtat a beérkező hívások alatt, ami ki tud szűrni bizonyos szavakat. Az „f betűs szó” (fuck) tipikusan ilyennek számít. Ha többször érzékeli a szoftver, akkor megszakítja a gép által adott instrukciókat, és inkább kapcsolja a központban ülő alkalmazottat. Ez azért okos húzás, mert nem akarják, hogy akár egyetlen ügyfelet is elveszítsenek.
Persze érdemes egy kicsit lehiggadni, mielőtt szétanyázzuk a világot, mert egy másik felhasználó szerint ugyan valóban hamarabb kapunk élő embert a vonalba, az azonban nem biztos, hogy tud segíteni nekünk, csak elnézést kér a lassú folyamatért- aztán egy gombnyomással visszaküldi a hívót a „sorba”.
Anyázással máshol is sikeresen lehet ügyet intézni. Ugyan káromkodni csak a legvégső esetben szoktam, de általában nincs is rá szükség, elég ha csak jól odaszólsz… ;)
Igy viszont mégsem jutunk előrébb ha visszatesz…