Piper Jaffray elemzője, Gene Munster és csapata összehasonlította az Apple és a Microsoft egy-egy üzletét az Amerikában Fekete Péntek névre keresztelt napon, amikor hivatalosan is megindul a karácsonyi dömping, s hatalmas kedvezményeket kaphatnak a vásárlók. A két bolt, ahol a felmérést készítették, azonos helyen, a Mall of America nevű bevásárlóközpontban található.
Munster a következő megállapításokra jutott: A Microsoft üzletébe 47%-kal kevesebb vevő, illetve érdeklődő ment be, mint a konkurens Apple boltjába. Az eladások tekintetében sem büszkélkedhet a cég, míg az Apple termékeiből 17,2 db fogyott átlagosan egy órában, addig náluk csak 3,2 darabra jött ki ez a szám – és ezek döntő többsége is csak Xbox-os játék volt.
Míg iPad valamelyik típusából egyetlen óra alatt 11 darabot adtak el átlagosan, a Surface-hez hozzá sem nyúltak a teszt alatt. Persze ez távolról sem tekinthető tudományosan megalapozott kutatásnak, mert csupán egyetlen boltot vizsgáltak mindkét cég részéről. Bevallották, hogy a kutatócsoport 8 órát töltött az Apple Store-ban, és csak kettőt a Microsoft üzletében, ez pedig alaposan alávág a hitelességnek –ugyanakkor egy rövid helyzetképnek mindenképpen fel lehet fogni.
A Microsoft ( ms) sz@r , mig az Apple az a leg jbb ;)
Itt a Windows 8 – A sz@rt igenis lehet fokozni XDDDDD
Zsoltika ezeket a számokat a seggedből húztad ki. Csupán az xbox-ból adtak el 750 000 darabot, amit nem neveznék gyászosnak.