Egyre több nagyvállalat jelenik meg az Apple telefonján, az iPhone-ra írt ingyenes reklámalkalmazások és értékesítést segítő programokat pedig a jelek szerint sokan használják. A Mercedes-Benz bejelentette, hogy fél év alatt 2,5 millió dolláros, vagyis félmilliárd forintos bevételük volt az alkalmazásból. Az alkalmazáson keresztül sokan intézték pl. autójuk bérlését, Andreas Hinrichs, a Mercedes-Benz marketing igazgatója szerint 2 millió dollár (387 millió forint) folyt be ezekből az ügyletekből. A program a cég ügyfeleinek segít, hogy minél egyszerűbben fizessék havi bérleti számlájukat, intézzék a tagságukkal kapcsolatos ügyeket, megtalálják a legközelebbi Mercedes-Benz kereskedést, vagy megtekintsék a cég hírleveleit. Az Apple nemrégiben bejelentette az iAd szolgáltatását, amikkel az iPhone, iPod touch és iPad-felhasználókat célozzák majd meg, hogy újszerű, interaktív reklámszolgáltatást biztosítsanak a reklámozó ügyfeleknek. Az előrejelzések szerint ez évi 4,7 milliárd dolláros bevételhez juttathatja az Apple-t.