Az utóbbi negyedévek folyamán mondhatni megszokhattuk, hogy az Apple nem osztja meg, hogy melyik termékéből, hány milliót adott el. Ebből kiindulva az IDC csapata elkészült a legújabb felmérésével, melyből megtudhattuk, hogy igenis tarol az Apple Watch.
Az almások az előző negyedév folyamán összesen 11,8 millió okosórát passzoltak el. Ha a 2019-es év harmadik negyedéves adataihoz hasonlítjuk a számokat, akkor láthatjuk, hogy 75 százalékos plusz teljesítményről beszélhetünk, hiszen ekkor még csak 6,8 millió Apple Watch talált gazdára.
Mi több, hogy kicsit tovább fokozzuk a helyzetet, akkor el kell áruljuk, hogy eddig 9,2 millió volt az egy negyedév alatt legtöbbet eladott Apple Watch, így most biztosan nem panaszkodhatnak a kaliforniaiak. A kérdés inkább csak az, hogy ezt követően milyenek lesznek az utolsó negyedéves számok, amelybe immáron a karácsonyi eladások is beleszámítanak.