Az utóbbi hetekben nem csak idehaza, de mondhatjuk, hogy világszerte karanténban volt az emberek egy bizonyos része. Korábban az elemzők csökkenő keresettel számoltak, ami egyébként meg is látszott például az okostelefonok eladásain, azonban most úgy tűnik, hogy az okosóra-piacon pont ennek az ellenkezője történt.
A Strategy Analytics felmérése alapján az idei év első negyedévében a gyártók 22 százalékkal több okosórát adtak el, mint az egy évvel ezelőtti időszakban. Ha az Apple-t nézzük, akkor ott 23 százalékkal emelkedtek meg az Apple Watch eladások, így az almások 55 százalékra növelték a piaci részesedésüket.
Szám szerint egyébként 13,7 millió okosórát és okospántot adtak el világszerte a gyártók, míg előző év első negyedévében ez a szám csak 11,4 millió volt. Második helyen továbbra is a Samsung található meg, míg harmadikra a Garmin tornászta fel magát.
Kíváncsiak leszünk a második negyedéves teljesítményekre, hiszen a koronavírus még jelenleg is kihatással van sok mindenre. Eddig, a jelenlegi számok alapján úgy tűnik, hogy az embereket nem igazán hatotta meg az otthoni karantén, hiszen továbbra is nagy keresletet mutatnak az okosórák iránt.
Figyelem! A koronavírusra való tekintettel megnövelt kapacitással üzemel az iDoki házhoz megy szolgáltatása, valamint az új korlátozás ellenére továbbra is látogatható az iDoki szaküzlete.