Így próbálják meg a fejlesztők rávenni az embereket az otthonmaradásra

HusztiD 2020.04.14. 13:55 Egyéb 0 db 452

111627142_ac904a5d-e589-49da-9714-a7c2382d92cb

Mindenkinek a könyökén jön ki a “stay home” és a “maradj otthon” kifejezés, hiszen akarva és akaratlanul is többször találkozunk ezekkel a mindennapjaink folyamán. Sajnos egy darabig még ez lesz, míg le nem cseng a járvány, azonban most az ismertebb játékfejlesztők is erre motiválnak minket.

Az elmúlt napok folyamán egyre több fejlesztő csatlakozott úgymond ahhoz, hogy játékaikban feltüntessék, hogy mindenki maradjon otthon. Érdemes például a képen lévő Dirt Rally 2.0-át megnézni, hiszen ott látható, hogy verseny közben is találkozhatunk ehhez hasonló, virtuális hirdetésekkel.

Nem a Codemasters az egyetlen, aki ezt elkezdte, ugyanis a Sniper Elite 4 és a Zombie Army Trilogy fejlesztője, a Rebellion, valamint a Candy Crush és a Farm Heroes Saga címekért felelős Activison is beállt a sorba. Kis dolgok ezek ugyan, de jó látni, hogy eme aprósággal is összefognak a fejlesztők és az otthonmaradásra invitálják az embereket.

Figyelem! A koronavírusra való tekintettel megnövelt kapacitással üzemel az iDoki házhoz megy szolgáltatása, valamint az új korlátozás ellenére továbbra is látogatható az iDoki szaküzlete.

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Szólj hozzá Te is!