Mindenkinek a könyökén jön ki a “stay home” és a “maradj otthon” kifejezés, hiszen akarva és akaratlanul is többször találkozunk ezekkel a mindennapjaink folyamán. Sajnos egy darabig még ez lesz, míg le nem cseng a járvány, azonban most az ismertebb játékfejlesztők is erre motiválnak minket.
Az elmúlt napok folyamán egyre több fejlesztő csatlakozott úgymond ahhoz, hogy játékaikban feltüntessék, hogy mindenki maradjon otthon. Érdemes például a képen lévő Dirt Rally 2.0-át megnézni, hiszen ott látható, hogy verseny közben is találkozhatunk ehhez hasonló, virtuális hirdetésekkel.
Nem a Codemasters az egyetlen, aki ezt elkezdte, ugyanis a Sniper Elite 4 és a Zombie Army Trilogy fejlesztője, a Rebellion, valamint a Candy Crush és a Farm Heroes Saga címekért felelős Activison is beállt a sorba. Kis dolgok ezek ugyan, de jó látni, hogy eme aprósággal is összefognak a fejlesztők és az otthonmaradásra invitálják az embereket.
Figyelem! A koronavírusra való tekintettel megnövelt kapacitással üzemel az iDoki házhoz megy szolgáltatása, valamint az új korlátozás ellenére továbbra is látogatható az iDoki szaküzlete.