Egy nagyon érdekes statisztikával állt elő a Strategy Analytics csapata most, hogy már javában túl vagyunk a 2019-es éven. Az elemzőcsapat felmérése alapján remekelt az előző évben az Apple, amivel a svájci óragyártók számait is maga mögé utasította.
Az almások az előző évben összesen 31 millió okosórát adtak el világszerte. Ez az előző éves adatokhoz viszonyítva 36 százalékos éves növekedési rátát mutat a 2018-as 22,5 millióról. Mindeközben a svájciak 21,1 millió hagyományos karórát szállítottak le, ami 13 százalékos csökkenést mutat a 2018-as 24,2 milliós számokhoz képest.
Kicsit talán fölösleges összehasonlítani a hagyományos órákat az okosórákkal, hiszen mindkét termék más és más célközönséget szolgál. Ennek ellenére nagyon érdekes látni, hogy négy évvel az Apple Watch megjelenése után az almások képesek voltak az egész svájci órapiacot lepipálni.
Próbáltad már az iHungary alkalmazást?
iHungary
Fejlesztő: Idealisator Hungary LTD
Ár: Free Letöltés