Egyre kevésbé lojálisak az iPhone felhasználók?

HusztiD 2019.07.23. 15:55 iPhone, Kiemelt hírek 5 hozzászólás 880

iphone-2g-apple-design-book

Folyamatosan olvashatunk különféle felmérésekről, melyben arról számolnak be, hogy mennyire lojálisak az Apple, avagy az Android felhasználói. Ezúttal a BankMyCell állt elő a legújabb kutatással, melyből azt tudhattuk meg, hogy az Apple felhasználói kevésbé voltak lojálisak, mint egy évvel korábban.

A felmérés tavaly októbertől tartott, s összesen 38 ezer embert követtek nyomon, kik azóta telefont cseréltek. A csapat korábban 2018. márciusában végzett egy kutatást, s azon arányokhoz képest 15,2 százalékkal esett vissza az Apple felhasználók lojalitása. Magyarán mondva ez annyit tesz, hogy ilyen arányban esett vissza azok száma, kik iPhone-t használtak, de végül Androidra váltottak.

A legkimagaslóbb eredményeket az iPhone X felhasználói produkálták, ugyanis ott 26 százalékos rátáról beszélhetünk. Amennyiben a Samsungos tábort nézzük, akkor ott az emberek 7,7 százaléka váltott egy iPhone-ra. Ha az összesítést vizsgáljuk, akkor azon felhasználók, kik eladták korábbi almás telefonjaikat, azok 18 százaléka váltott egy droidos készülékre.

Természetesen nem ez a legalacsonyabb szint, hiszen az még anno, 2011 folyamán volt, mikor is az emberek 73 százaléka volt csupán lojális. Két évvel ezelőtt már 92 százalékról beszélhettünk, de idén csak 82 százalékról.

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

5 hozzászólás

  1. David - 2019.07.23. 16:23

    Csodálkoztok? Én is váltok droidos telora mert árban tudásban sokkal jobb és szabadabb a dolog. Az iphoneból elég volt 6 év.

  2. Tibi - 2019.07.23. 17:36

    Ne csodálkozzon az Apple, ennyire pénzéhes céget ebben a piaci szegmensben nehezen lehet találni! Nekem 6 éve van többféle Apple eszközön, de az én zsebemben is kinyílt a bicska, amikor megtudtam, hogy pl a Digi mint új mobil szolgáltató azért nem tudja az iPhone telefonokra is kiterjeszteni a WoLte és a WoWifi szolgáltatásokat ugyanis az Apple horrorisztikus összegeket követel a szolgáltatóktól készülékenként!!!!, hogy engedélyezze például ezen szolgáltatások igénybevételét! És ezt egy olyan gyártó teszi, akinek nem 10 ezer Ft-os, hanem sokszorosan túlárazott termékei vannak! Érdekes a Samsung,Huawei,Nokia stb nem gördítenek akadályt (értsd nem kérnek a szolgáltatótól külön felárat) a készülékükben már amúgyis rendelkezésre álló szolgáltatások igénybevételéért! És akkor nem beszéltünk a pocsék akkumulátorokhoz köthető botrányról, a Sanmsung által gyártott energiazabáló processzorokról stb….

  3. Antimilan - 2019.07.23. 21:26

    9 éve iphone után, elég volt nekem is. Egy vagyon és nem működik hol ez, hol az. Egyre több a probléma, egy vagyon a szervíz. Annyit nem ad, amennyit kér

  4. Bigyo - 2019.07.25. 06:37

    Én szeretem a iPhone-om. X-et használok es teljesen megfelel még jo pár évig nekem. Többféle apple cuccom is van, korábban Nokia3110-töl sokféle telóm volt, de ennél jobban működő nem.

  5. Olvasó - 2019.07.26. 08:43

    Azért a cikk irás után olvasd már el a szöveget, mer van egy két része ami értelmezhetetlen vagy csak sokadik nekifutásra érthető…. (“Én elsőre értettem, veled van a baj” kommentek kiméljenek)
    Amugy cikkhez hozzá szólva amilyen selejtes telefonokat kinálnak ne csodálkozzon senki, amikor az aksi nem birja a hideget és lemerül vagy hogy besárgul a kijelző stb.. mellesleg a legdrágább
    Az iphone fanoknak üzenem, ne a legolcsóbb androidos teloval hasonlítsátok össze az iphonotokat!!!

Szólj hozzá Te is!