A Recode Code Conference rendezvényen számolt be Mary Meeker a 2019-es internet trendekről, melyről évről évre szó esik. A legújabb kimutatás igazán hatalmasra sikerült, ugyanis Mary-nek egy 333 oldalas diasort sikerült összeraknia, melyből kiemeltük a legérdekesebbeket.
Az első és egyik talán legfontosabb dolog, hogy immáron 3,8 milliárd ember van valamilyen formában online. Egészen meggyőzőek az internetfelhasználók számai, ugyanis ha ahhoz viszonyítunk, akkor ez a Föld lakosságának 51 százalékát jelenti. Ha a növekedési rátát nézzük, akkor 2018-ban 6 százalékkal gyarapodott ezen emberek száma, míg egy évvel korábban 7 százalékról beszélhettünk. Mary szerint az új internetfelhasználók aránya folyamatosan csökkenni fog az elkövetkezendő években.
Hiába rendelkezünk egyre többen interneteléréssel, az okostelefon-gyártók nem igazán örülhetnek, ugyanis amíg 2017 folyamán stagnáltak az eladásaik, addig 2018-ban 4 százalékot estek vissza. További érdekesség, hogy ha a 10 legnagyobb piaci értékkel rendelkező vállalatot nézzük, akkor abból hét valamilyen tech vállalat, mint a Microsoft, Amazon, Apple, Alphabet, Facebook, Alibaba és Tencent, míg a maradék három ezen kategórián kívül esik a Berkshire Hathaway, Visa, és a Johnson & Johnson képében.
Továbbiak között Mary kiemelte, hogy egyre több képet és média fájlt töltenek fel az emberek. Például a Twitter bejegyzések több, mint 50 százaléka rendelkezik valamilyen média tartalommal (kép vagy videó), holott a közösségi média anno rövid, szöveges oldalként vált népszerűvé. Ha a felhasználók médiafogyasztási szokásait nézzük (telefonozás, tv-zés), akkor egy átlag amerikai napi szinten 6,3 órát tölt ezzel, ami 7 százalékos növekedés az előző éves adatokhoz képest. Nem utolsó sorban pedig az egészség nagyobb szerepet kap a digitális világban, ugyanis egyre többen használnak különböző okoskiegészítőket az egészségük monitorozása miatt.