Akárcsak egy évvel ezelőtt, úgy idén is elkészült az MBLM idei felmérése arra vonatkozóan, hogy mely márkák a legszemélyesebbek a felhasználók visszajelzései alapján. Összesen 6,2 ezer ember vett részt a felmérésben, a válaszadók pedig 15 iparágon belül összesen 56 ezer brand (Egyesült Államok, Mexikó és az Egyesült Arab Emírségek) közül választhattak, hogy mely márkákkal ápolják úgymond a legszemélyesebb kapcsolatot.
Érdekesség, hogy a 24 és 30 éves korosztályban immáron nem az Apple érte el a legszemélyesebb márka megjelölése címet, hanem a YouTube. A videómegosztó egészen szép eredményeket ért el az utóbbi években, hiszen tavalyelőtt még csak a top 10-es listába sem fértek bele, míg előző évben a harmadik helyen végeztek, a szakemberek szerint pedig ez az oldal sokoldalú tartalmának köszönhető, hiszen maga a YouTube számos kikapcsolódási lehetőséget biztosít. Az Apple az elmúlt években folyamatosan az első helyen tanyázott, de idén már a második helyen végzett, melyet a Netflix követ a harmadikon.
Íme a top 10-es lista:
- YouTube
- Apple
- Netflix
- Disney
- Nike
- Target
- XBOX
- PlayStation
- Walmart
Ha ti rangsorolnátok, akkor számotokra mely márkák állnának legközelebb?
Próbáltad már az iHungary alkalmazást?
iHungary
Fejlesztő: Idealisator Hungary LTD
Ár: Free Letöltés
Az apple verhetetlen!