A Mind the Store immáron három éve ad ki különböző jelentéseket arról, hogy úgymond mennyire környezettudatosak az Észak-Amerikai kereskedők, bolthálózatok. A cím árulkodó volt, hiszen az Apple-nek sikerült a tavalyi A besorolását A+-osra módosítania, s az elérhető maximális 135 pontból ők érték el a legtöbbet, összesen 106,25 pontot.
Természetesen még a kaliforniaiak messze vannak a maximálisan elérhető pontszámtól, hiszen nekik is van még hova fejlődniük, azonban egyedül ők voltak képesek elérni az A+-os besorolást. Második helyen a Target található meg sima A-s besorolással és 95,5-ös pontozással, melyet a Walmart és az IKEA követ A- minősítéssel. A legrosszabbul teljesítő vállalatok F-es besorolást kaptak, s ide olyan ismert lánchálózatokat sorolhatunk, mint a McDonald’s, Starbucks vagy Subway.
A Mind the Store felmérése egyébként több szempontra terjed ki. Például a vizsgálatok során nézték, hogy mennyire környezettudatosak. Ergo mennyire használnak minél kevésbé veszélyes vegyszereket, mennyire figyelnek oda a csomagolásra, vagy éppen mennyire nem sikerült még az alapvető dolgokat sem elsajátítaniuk a nagyvállalatoknak. Végül a szakértők megjegyezték, hogy vannak nagyvállalatok, ahol láthatóak a környezettudatosság irányába való haladás nyomai, ám ezek mértéke csekély, viszont akadnak, ahol az alapvető előírásokat sem igazán tudják betartani a vállalatok.
Próbáltad már az iHungary alkalmazást?
iHungary
Fejlesztő: Idealisator Hungary LTD
Ár: Free Letöltés