Idősebbek szerint aggasztóak és idegesítőek az Apple reklámjai

HusztiD 2018.08.20. 10:55 Apple 0 db 160

ad

A UserTesting csapata jóvoltából készült egy új felmérés, melyben arra keresték a választ, hogy hogyan viszonyulnak az emberek az Apple reklámjaihoz. A szakemberek által végzett kutatások igazából két generációt elemeztek ki: a Z generációt (18-25) és az úgynevezett Baby Boomers korosztályt (55+).

Meglehetősen érdekes, hogy összesen csak 200 résztvevője volt a csapatnak. Ha ezen kevés emberből indulunk ki, akkor igazából kiderül, hogy az 55 év feletti emberek számára igencsak aggasztóak és sokszor idegesítőek az Apple reklámjai, míg a Z generáció teljesen átlagosan veszi őket. Miért gondolják mindezt az idősebbek? Leginkább az Apple videóiban lévő zavaros, konfrontáló helyzetei miatt, a gyors vágások, vagy a túlzottan élénk színek használatából kifolyólag. Mi több, volt, akit az is visszarettentett, hogy egy szempillantással vásárolhat – ez az iPhone X és a Face ID kombójára érthető.

Természetesen ahány generáció, annyi fajta szokásról beszélhetünk. Az Apple legutóbbi reklámjai valóban gyorsabb lélegzetvételűek, hiszen sokszor 15 másodpercben próbálják meg egy-egy termékük bizonyos újdonságait bemutatni. Ha nektek kellene válaszolnotok, akkor ti miként vélekednétek az Apple utóbbi időszakban látott reklámjairól?

Figyelem! Hasznos iPhone és Mac kiegészítőt keresel? Segítünk! Véletlenül betört a kijelződ? Ne csüggedj, ugyanis kihagyhatatlan kijelzőcsere akcióval vár az iDoki!

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Szólj hozzá Te is!