Legutóbb bő két hete kaptunk három darab, a Samsung szerint fantasztikus reklámot, melyben az Apple-t próbálják meg kifigurázni. Most, hogy a vállalat a napokban bemutatta a Galaxy Note 9-et, úgy gondolták, hogy ideje lesz újabb videókat feltölteniük, melyben tovább folytatják a fikázást.
Az első felvételben a vásárló egy igazán erős telefont keres, azonban a Samsung szerint csak a Note 9 képes megütni a mércét, hiszen az Apple-nél annyiban kimerül a történet, hogy a Face ID-val oldhatjuk fel a telefont – apropó, azt ugye vágjátok, hogy a lassan egy éve megjelent iPhone X a Geekbench eredmények alapján alázza a Note 9-et? Másodikban viszont előjött a stylus kérdése, hiszen míg a Note 9-hez alapból jár a Pen, addig az Apple Pencil nem támogatja az iPhone-okat, s helyette csak az ujjainkat használhatjuk, amiből nem egy, hanem egyenesen 10 darab van.
A kérdés továbbra is nyitott: vajon mikor fog végre felnőni a Samsung ahhoz, hogy olyan reklámokat csináljanak, melyekben nem másokat fikáznak, hanem kreatívan bemutatják saját erősségeiket?
Figyelem! Hasznos iPhone és Mac kiegészítőt keresel? Segítünk! Véletlenül betört a kijelződ? Ne csüggedj, ugyanis kihagyhatatlan kijelzőcsere akcióval vár az iDoki!