Az elmúlt napok folyamán jött a Samsung Ingenius reklámkampányának második videója, melyben az Apple-t szapulták. Napokkal később három újabb videót töltött fel a koreai vállalat, s ahogyan az várható volt, továbbra is az almásokkal incselkednek.
A Samsung ezúttal újabb három fő gyengeségre hívta fel a figyelmet a Samsung Galaxy S9-es modelljeivel szemben. Az újabb iPhone modellek ugyan képesek a gyors töltésre, azonban az ehhez szükséges kiegészítőket opcionálisan vásárolhatjuk meg, miközben a riválisnál ez alapból jár a telefonhoz. Ha a kamerát nézzük, akkor onnan is érkezett egy laza fika, hiszen a DxOMark adatai alapján egy aprócska fokkal jobb értékelést kapott a telefon. Végül pedig felmerült a már tavaly is kifigurázott téma, a dongle, hiszen az újabb iPhone modellekhez átalakítóra lesz szükségünk, ha zenét akarunk hallgatni, de egy újabbra, ha közben tölteni is szeretnénk.
Igazából továbbra is az a kérdés, hogy a Samsung miért pont ilyen reklámkampányt folytat? Lehet reklámokat jól csinálni, s lehet úgy, mint a Samsung. Szerintünk inkább a saját erősségeikre kellene felhívni a figyelmet anélkül, hogy kigúnyolnák a másik felet és annak felhasználóit. Ellenben itt vannak az Apple reklámjai, melyeket néha olyan jól megcsinál a vállalat marketinges csapata, amiért díjat söpörnek be. Na ez biztosan nem lesz elmondható a Samsung esetében.
Ti mit szóltok a Samsung Ingenius kampányához?
Figyelem! Hasznos iPhone és Mac kiegészítőt keresel? Segítünk! Véletlenül betört a kijelződ? Ne csüggedj, ugyanis kihagyhatatlan kijelzőcsere akcióval vár az iDoki!