Talán senkit sem fog meglepetésként érni, ha azt mondjuk, hogy az okosóra eladások növekvő tendenciát mutatnak, miközben a hagyományos karórák erősen visszaesőben vannak. Legalábbis erre erősített most rá az IDC csapata, akik a 2018-as év első negyedévének eredményeiről számoltak be.
A 2018. első negyedéves adatok alapján az okosóra eladások 28,4 százalékkal nőttek az előző év ugyanezen időszakához képest, miközben a tradicionális karórák 9,2 százalékos hanyatlást tudhatnak maguk mögött. A szakemberek szerint az Apple és a Fitbit párosának nagy előnye van a piacon, hiszen mindkét gyártó termékei remek lehetőségeket ajánlanak, hiszen a beépített szenzoraik által képesek az aktivitásunkat és bizonyos szinten az egészségi állapotunk felmérésére. A hozzáértők szerint jelenleg ezen van a hangsúly, ami miatt sokkal jobban pörögnek az okosóra eladások.
Természetesen az elkövetkezendő negyedévekben további visszaesés várható a hagyományos órák piacán, de hogy ez milyen mértékű lesz, az jelen pillanatban még nem tudott.
Ti egyébként mire voksoltok? Okosóra, vagy inkább egy hagyományos karóra?
Figyelem! Betört a kijelződ? Ne feledd, kihagyhatatlan kijelzőcsere akcióval vár az iDoki! Apropó, tudtad, hogy változott a Báthoryn lévő iDoki nyitvatartása?
Engem még nem győzött meg az okos óra… Nem kell még egy plusz eszköz amit naponta, két naponta kell tölteni. A mobilt is nézi az ember 5-10 percenként. Kinézetre se tetszik egyik se. Nincs még igazán szép okos óra.