Az Apple múlt heti 2018 Q2-es pénzügyi beszámolójából megtudhattuk, hogy hogyan teljesített az elmúlt három hónap folyamán a vállalat, azonban mint lenni szokott, azt továbbra sem osztották meg, hogy milyen okosóra eladásokat produkáltak. Viszont az Asymco egyik jól ismert elemzője, Horace Dediu most egy új beszámolóval állt elő.
A szakember számításai alapján az almásoknak a januártól márciusig tartó időszakban összesen 4 millió okosórát sikerült eladniuk. Ez 25 százalékos javulás az előző év ugyanezen időszakához képest, ugyanis akkor még csak 3 milliót tudtak elpasszolni világszerte. Ezekkel a számokkal pedig nem kérdés, hogy az idei év első negyedévében is az Apple uralja az okosórák piacát.
Az elemző számításai alapján az Apple Watch 2015-ös megjelenésétől számítva nagyjából 46 millió okosórát adott el az Apple, ezek közül pedig 40-43 millió van napi szinten használatban. Az elmúlt három évben pedig 16,4 millió dolláros forgalmat generált csak az okosórájából az Apple.
Dediu természetesen a Fitbit számait is megosztotta, amely elviekben 2,2 milliót produkált a legutóbbi negyedévben, így kis híján mondhatjuk, hogy kétszer annyi Apple Watch fogyott, mint a második legnépszerűbb termékből.
Figyelem! Tavasz alkalmával brutális akcióval vár az iDoki, illetve a megfelelő kiegészítőkről se feledkezz meg!