Pont a minap számoltunk be, hogy a Spotify idén alaposan felülmúlhatja az Apple zeneszolgáltatását, hiszen 90 millió fölötti előfizetővel rendelkezhetnek az idei év végéig – persze akkor, ha minden az előrejelzések szerint alakul. Ezúttal szokatlan bejelentést tett az almások egyik embere, ugyanis az Apple Music egyik francia tartalomért felelős Steve Huon árulta el Twitteren, hogy immáron 40 milliónál jár a számlálójuk.
Többek között azért szokatlan az eset, mivel a kaliforniaiak korábban mindig valamilyen rendezvényen, esetleg interjúban árulták el a titkot, de közösségi médián még sosem. Jelenleg nagyon jól dübörög a kaliforniaiak szolgáltatása, ugyanis szűk egy hónappal ezelőtt érkezett az előző bejelentés, mely szerint akkoriban még 38 millió előfizetővel rendelkeztek. Természetesen ezen számok csak tovább fognak emelkedni az Apple-nél, azonban esélyes, hogy a WWDC ’18-as konferencián újabb mérföldkövet jelent be a kaliforniai vállalat.
Well! #AppleMusic pic.twitter.com/YlUS3L13xf
— Steven Huon (@StevenHuon) 2018. április 4.
Fő különbség a két szolgáltató között, hogy míg a Spotify-nál reklámokért cserébe elérhető az ingyenes szolgáltatás, addig az Apple-nél nincs ilyen. Az almás szolgáltatásnál csupán az első három hónap az ingyenes, annak lejártakor pedig elő kell fizetni a szolgáltatásra, amennyiben a felhasználók a jövőben is szeretnék azt igénybe venni.
Figyelem! Tavasz alkalmával brutális akcióval vár az iDoki!