Nagyon úgy tűnik, hogy egyre jobban pörög a biznisz az almások számára, hiszen újabb rekordot állítottak fel az előző évben. A Canalys csapatának felmérése szerint 2017. folyamán a kaliforniaiak összesen 18 millió Apple Watch-ot adtak el, ami 50 százalékkal több, mint a 2016-os teljesítménye a vállalatnak, hiszen akkor csak 12 milliót passzoltak el.
Ezen 18 milliós eladásnak a 48 százaléka származott előző évben az új, harmadik generációs okosórákból. Szakértők szerint a vásárlók részére kecsegtető volt az LTE funkció, hiszen 13 százalékuk szavazott eme kiadásra, míg további 35 a WiFi-s és GPS-es verzióra. A maradék 52 százalékon egyébként a Series 1 és 2 modellek osztozkodnak, de tovább nem bontották, hogy milyen arányban.
For the first time, #Apple shipped more Apple Watches in 4Q2017, than the entire Swiss Watch Industry shipped watches! Apple is the biggest watch maker in the world #AppleWatch pic.twitter.com/G6M6TJ7uO2
— Francisco Jeronimo (@fjeronimo) 2018. február 4.
Érdemes megjegyezni, hogy ezek mind csak szakértői számítások, mivel hivatalos adatokat az Apple eddig nem osztott meg az Apple Watch eladásairól, csupán egyéb kategóriákra hivatkoznak a pénzügyi beszámolóikon, s a hozzáértők ezen adatokból kalkulálnak. Mindenesetre egy nagyon érdekes dolgot is megjegyezett az IDC egyik hozzáértője, Francisco Jeronimo, ki szerint az Apple volt a legnagyobb óragyártó 2017. utolsó negyedévében. Eladott darabszámok alapján az Apple az összes svájci óragyártót egymaga lenyomta. Várhatóan a későbbiek folyamán tovább emelkednek az arányaik, de egyelőre ez is nagyon szép teljesítmény.
Ti rendelkeztek valamilyen okosórával, vagy még mindig a hagyományos órákra szavaztok?
Próbáltad már az iHungary alkalmazást?
iHungary
Fejlesztő: Idealisator Hungary LTD
Ár: Free Letöltés
Logikus, hogy lenyomta, de persze nem is egy ligában játszanak.
Különben ez nem egy óra hanem egy kommersz fitnesz karperec :)