Úgy tűnik, hogy a Google-ös arcok kissé átgondolták, hogy hogyan tálalják a marketingvideókat a későbbiek folyamán a felhasználók részére. Az óriásvállalat a The Campaign-nak adott nyilatkozatából kiderült, hogy 2018-ra a legnagyobb videófeltöltő portál szakít a 30 másodperces reklámokkal.
Természetesen tudják a Google-nél, hogy nem szívesen néznek végig egy-egy 30 másodperces reklámot az emberek, ezért egy olyan megoldáson dolgoznak, amelyek egyaránt kedveznek a felhasználóknak és a hirdetőknek. Pontos infókat erről egyelőre nem tudni, de valószínűleg kisebb időtartamú, 6 másodperces reklámblokkok bevezetését tervezi a tech óriás.
További rossz hír, hogy a 15 és 20 másodperces reklámok továbbra is élni fognak, így azokat bizony meg kell néznünk egy-egy videó előtt. Jó hír, hogy legalább az irritálóan hosszú, 30 másodperces marketinganyagokat törlik a következő év folyamán. Azt pedig csak remélni tudjuk, hogy kedvezőbb feltételeket biztosítanak a későbbiek folyamán végfelhasználók számára.
Így se lesz sokkal jobb,van egy csomó videó ami tele van b@szva akár 7-8 rövid reklámmal,pedig a videó nincs 20 perc…
Van olyan 40-50 perces videó amiben 30!!! rövid videó volt,és még vannak ennél is durvábbak!
Nagyon tudnék örülni annak hogy ha nálunk is elérhető lenne a Youtube Red.Komolyan inkább fizetnék a reklámmentességért.
A Notino reklámjai miatt már párszor majdnem falhoz vágtam az iphone-t. :D