A Sprint szolgáltató nem olyan régen jelentette be, hogy 33 százalékos részesedést szerzett a Jay-Z által birtokolt streaming szolgáltatásban, a Tidal-ban. Korábban folyamatosan mentek hírek felvásárlásról, melyben érintett volt az Apple, a Google és a Spotify, de végül egyik vállalatnak sem sikerült zöld ágra vergődnie a Tidal-lal.
Az új üzletnek köszönhetően a Sprint mind a 45 millió ügyfele számára elérhetővé teszi a streaming szolgáltatást, azonban egyelőre pontosabb infókat nem közöltek. Jelenleg arról sincs szó, hogy ingyenes lesz-e számukra a Tidal zenei szolgáltatása, avagy fizetni kell érte, ha pedig igen, akkor mennyit. Összehasonlításként Amerikában az Apple Music havidíja 9,99 dollár, míg a Tidal-é ennek a duplája.
Érdemes lesz kivárni az elkövetkezendő hónapokat, s megnézni, hogy hogyan alakul a Tidal előfizetői bázisa. Nyilván lesznek új előfizetők, de hogy pontosan hány ezer, avagy millió felhasználót sikerül ezzel a lépéssel magukhoz kötniük, az még erősen kérdéses. Mindenesetre jó látni, hogy egyre inkább megpróbálják felvenni a lépést az olyan kisebb szolgáltatók, mint a Tidal vagy Amazon.