Előző hét csütörtökön App Store exkluzívként megjelent a Super Mario Run, amely mint tudjuk, hamar befogta a toplisták első helyeit, hiszen mind az ingyenes és a top grossing kategóriákat meghódította az első órákban. Ekkor már sokan sikernek könyvelték el a játékot, azonban pontos adatokat még nem közöltek róluk.
Ezúttal nem a Nintendo, hanem az alkalmazások analitikájával foglalkozó App Annie osztotta meg az adatokat, hogy hogyan teljesített a játék a megjelenést követő 24 órában. A szakértők szerint láthatóan népszerű volt az app, hiszen 60 országban ugrott a játék az első helyre a megjelenést követő órákban. A számítások alapján 10 milliónál többször töltötték le az alkalmazást, ami nagyjából 4 millió dollár bevételt produkált a Nintendónak.
Természetesen felhozódott a Pokemon Go mint rivális, de az elemzők szerint hiába örvend nagy sikernek Mario legújabb kalandja, de labdába sem rúghat riválisa ellen. Összehasonlításképp a Pokemon Go-t egy hét alatt 100 milliónyian töltötték le, napi szinten pedig 10 millió dollárt hoz a fejlesztő számára.
Mindenesetre nem rossz számok ezek sem, azonban érdemes lesz pár hét múlva visszanézni, hogy mennyire csappan Mario iránti lelkesedésük a felhasználóknak.