Újabb szintet lépett az App Store a Search Ads-nak köszönhetően

HusztiD 2016.09.30. 17:25 Apple, iOS, Kiemelt hírek 0 db 300

screen-shot-2016-09-28-at-6-18-21-pm

Az idei év folyamán már számos fejlesztésen esett át az App Store, de úgy tűnik, hogy tovább folytatódik a tendencia. Legutóbb arról számoltunk be, hogy az almások törlik a fölösleges alkalmazásokat, ami mellé újabb szabályok is kijönnek a fejlesztőkre nézve. Ezúttal pedig csak a fejlesztőket érintő változások történtek, amelyek hatására a felhasználók egy jobb App Store élményt kaphatnak.

A lényeg, hogy az iOS 10 bétáival az Apple bemutatta a Search Ads szolgáltatását, amely mostantól hivatalosan is működik. Az Apple dedikált oldalán jelentkezhetnek be a fejlesztők, s az ígéretek szerint pár egyszerű lépést kell megadniuk egy-egy alkalmazásaik során. No de mégis mire lesz ez jó? Arra, hogy a fejlesztők alkalmazásai ne vesszenek el a nagy tömegben, hiszen a Search Ads által könnyedén kiemelhetik őket.

Az Apple oldalán lévő hivatalos információk szerint az App Store letöltések 65 százaléka származik keresés által. Ergo erre gyúrtak rá a kaliforniaiak, hogy a fejlesztők kiemeljék a keresett találatok közül a saját fejlesztéseiket. Mi több, az újonnan igénybe vevők számára az Apple kezdeti 100 dollár értékű jóváírást ad, melyet a Search Ads szolgáltatáson belül használhatnak fel.

Rossz hír azonban, hogy a szolgáltatás egyelőre az amerikai App Store-ban érhető el, de feltehetően az elkövetkezendő hetek folyamán tovább bővül, így egyre több országban válhat elérhetővé. Mindenesetre jó lesz visszatekinteni, hogy mennyit fejlődött az utóbbi hónapokban az App Store, hiszen az ilyen és ehhez hasonló lépésekkel kapják meg a jobb alkalmazásokat a felhasználók. Végül pedig azt is reméljük, hogy hamarosan tényleg eltűnnek a különféle klón, vagy teljesen fölösleges appok egyaránt.

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Szólj hozzá Te is!