Az Apple ősi riválisa kiadta legújabb reklámját, amely elvileg a Microsoft aktuális táblagépét, a Surface Pro 4-et hivatott bemutatni, azonban sokkal inkább az iPad Pro gyengeségeiről szól. Mint azt tudjuk, a redmondi vállalat tabletje lényegében egy számítógép egyben, míg az iPad csupán egy mobil operációs rendszert futtat, ami által sokkal korlátozottabb.
Az új videóból kiderült, hogy attól egy tablet még nem számítógép, hogy kapott egy billentyűzetet, amin még csak egy trackpad sincs. Valamint az almások alternatívája sem valami erős gépezet, ugyanis az nem rendelkezik az Intel i7-es processzorával, valamint a Microsoft Office programok asztali verziójának futtatására sem képes. Na de nézzétek meg ti magatok:
Lehetséges, hogy a Surface Pro 4 több mindenre képes, mivel PC-ként egyaránt használható, de ha az eladásokat nézzük, akkor bizony az iPad a nyerő. Attól pedig hogy hasonló reklámokat ad ki a Microsoft, még nem biztos, hogy növelni fogják az eladásaikat, hiszen nem mindig előny a riválist kritizálni a reklámokban.
Na erre szokták azt mondani hogy savanyú a szőlő…….
Nem lenne savanyú ,ha osx et futtatna ,de ahhoz sztem gyenge .
Azért adhatná alapból a billentyűt az Apple a próhoz.
Veszel 300.000-ért egy ipadot azt vehetsz 60.000-ért egy billentyűt hozzá….
A Samutól is elég gáz volt az Apple-fikázó reklámspot-okkal operáló, főleg 2 tábor egymásnak ugrasztását szolgáló, nem túl intelligens kampánya.
A picipuha is beszállt ebbe a hajóba, nekem azt bizonyítva ezzel, hogy erőlködik.
Lehetett volna mondjuk 6-7 évvel ezelőtt esélye a MS-nak, hogy komolyabb szeletet kihasíthasson a mobil eszközök piacából, de elszalasztották a lehetőséget, így marad a szánalmas vergődés.