Korábban már nem egyszer hallhattunk az Apple és IBM együttműködéséről, hiszen az utóbbi bő egy évben összefogtak, hogy együttes erővel megcélozzák a vállalati szférát. A két partner bejelentette, hogy kapcsolatuk újabb állomásához érkeztek, hiszen immáron száznál több olyan alkalmazás van, amelyet együtt fejlesztettek a különféle nagyvállalatok számára.
A hivatalos információk szerint 14 különböző iparban, 65 egyedi munkakörben készítettek alkalmazásokat gazdasági tanácsadástól utaskísérőkön és egészségügyön át a viszonteladókig mindenkinek kedveztek. És itt még nem ér véget a történet, ugyanis a jövőben is hasonló kezdeményezéseket várhatnak a nagyvállalatok és intézmények.
Az Apple és IBM alkalmazásait olyan nemzetközi cégek használják napi szinten mint a Bosch, Air Canada, AXA, Coca-Cola, Japan Post, Rimac vagy a holland Vodafone. Sőt, nem csak iPad és iPhone modelleket használnak nagy előszeretettel, hanem akár az új Apple TV-t vagy a tavasszal megjelent Apple Watch-ot egyaránt. Ez egészen megdöbbentő, hiszen mint láthatjuk, nem csak az almások két főtermékét nyúzzák a szférában.
A hírek szerint a már létező piacok számára a két óriás tovább terjeszkedik a saját portfóliójukkal, Ilyenek például a fogyasztói termékek, autóipar, öregedés, vegyi anyagok vagy az olajipar. Az IBM egyebek mellett már új alkalmazásokat fejleszt a nemrégiben megjelent iPad Próra, ahol a megnövelt teljesítménynek, a nagyobb kijelzőnek és az iOS 9 multitasking képességének további előnyét élvezhetik ki az ügyfelek.
Egy évvel ezelőtt az egyik legérdekesebb tech sztori az Apple és IBM összefogása volt, ami most egyéves távlatból úgy néz ki, hogy teljesen sikeres együttműködést indított meg.