Az idén tavasszal piacra került Apple Watch, az eddigi legsikeresebb okosóra, amit eddig eladtak. Legalábbis ha igazak az elemzők számításai, akkor ez mondható el az óra kapcsán. No meg a legújabb felmérésből, ahol Amerika és az Egyesült Királyság szerte kérdeztek meg kétezer embert, hogy melyik jelenleg a legmenőbb márka a fitnesz/hordozható eszközök piacán.
A kaliforniai vállalat olyan tech riválisokat előzött meg ismételten, mint a Samsung vagy LG párosa, de ugyanide sorolhatnánk a Google-t, Microsoft-ot illetve a Xiaomi-t. Ugyanakkor olyan régóta piacon lévő óragyártókat, illetve divatmárkákat hagytak maguk mögött, mint a TAG Heuer, Rolex vagy a Ralph Lauren.
Érdekesség, hogy a válaszadók közül öten nyilatkozták azt, hogy 175 dollárnál többet is hajlandóak lennének kiadni egy ilyen kiegészítőért. Ez némileg ellent mond a felmérésnek, de érdemes megjegyezni, hogy a vizsgálat arra összpontosult, hogy melyik a legmenőbb márka, nem pedig arra, hogy mennyit adnának ki egy-egy termékért.
A felmérés rámutatott, hogy nagy harcot vívott az Apple és Samsung párosa. A válaszadók 75 százaléka szavazott az alábbi két vállalatra, míg a megkérdezettek csupán 3 százalék tette le voksát a hagyományosnak nevezhető divatmárkákra.
Íme a teljes ranglista:
1. Apple
2. Samsung
3. Google
4. LG
5. Sony
6. Nike
7. Rolex
8. UnderArmour
9. TAG Heuer
10. Ralph Lauren
11. G-Shock
12. Chanel
13. Microsoft
14. Motorola
15. Adidas
16. Omega
17. Breitling
18. Huawei
19. Garmin
20. Pebble
21. Xiaomi