Nem sokára dinamikusan elhelyezett reklámok szakíthatják félbe az adásokat – folyamatosan frissített és célzott hirdetések formájában. Az iAd kiterjesztésének szánt módszert kedden szabadalmaztatta a cég.
Fölösleges ennél tovább bonyolítani, a történet lényegében egy automatizált hirdetési rendszer a podcastelők részére. Az iAd integráció komplex analitikát és komprehenzív felhasználói targetinget tesz lehetővé. A tartalomkészítők maguk jelölhetnék ki az “insertion pointokat” – ezek lesznek azok a részek az adásban, ahova rendszer dinamikusan be tudja helyettesíteni a reklámszpotokat, majd annak végével az adás folytatódhat.
Nem kell aggódnunk, nem fogja használni az engedélyünk nélkül az adatforgalmat, a rendszer le is tudja cachelni a hirdetéseket, hogy aztán időnként a központi szerverről frissítse az újabbakkal, törölve a régebbieket. A reklámok milyensége sok mindentől függ: az iTunes fiókinfótól elkezdve az anonimizált júzeradatokon, a készülék típusán, a körülbelüli földrajzi elhelyezkedésen át az időig egészen sokmindentől. Azt nem tudjuk egyelőre, mikor jöhet az új rendszer, de minden bizonnyal életbe lép előbb vagy utóbb.
Tapasztaltatok olyat, hogy újabban nem tölti le a podcast epizódokat?
Hibát ír ki, hogy nem letölthető, de a stream-ben megy.
Már több hónapja csinálja, hogy csak második-harmadik próbálkozásra tölti le, de egy hete egyàltaln nem tudja letölteni…
Más is találkozott ezzel problémával?
SZÁNALMAS