Az idei év elején indította el az Apple a Shot on iPhone 6 kampányt, hogy bemutassa a felhasználók csodás felvételeit, de főleg készülékei technikai lehetőségeit demonstrálja.
Az Apple World Gallery-ben a világ különböző tájain készült képeket gyűjtötték össze – az idei Cannes Grand Prix fesztiválon pedig ez a kampány volt a legjobb a szakmai zsűri szerint. A World Gallery képei óriásplakátként is világszerte láthatóak – ezt találták a legjobbnak az Outdoor Lions kategóriában.
Az Apple legutóbb 2013-ban nyert hasonló díjat sajtó kategóriában – akkor az iPad-ek méretét reklámozták különböző magazinok hátulján, kreatív módon. Az idei év nyertes plakátját maga a zsűri elnöke is dicsérte, Juan Carlos Ortiz szerint ugyanis a Shot on iPhone “megváltoztatta a felhasználói viselkedést és egészen új megközelítést hozott a szakmai állóvízbe.
A World Galleryben összesen 162 felhasználó 13 különböző országban készült képeit használták fel a világ 25 országának 73 városában. Ortiz egyébként elég nagy névnek számít a szakmában, ő a DDB Americas kreatív igazgatója. Elmondása szerint nem is a zsűri választotta a World Galleryt, a galéria választotta őket. “Nem csak nagyszerű ötlet, de igazi paradigmaváltás is.”