Az Apple különleges arany Watch példánnyal lepte meg Karl Lagerfeld-et – tudthattuk meg az asszisztensétől, aki egyben a divatlegenda testőre is.
Sebastien Jondeau szerdán osztotta meg a nagyszabású ajándékról készült képet Instagram-on. A készülék áráról nem esett szó – a sárga, 42 mm-es aranymodell 12-15000 dollárba kerül, így Lagerfeld órája ennek akár kétszeresét is elérheti. Az Edition modellek általában csak az óratestben és bizonyos részeken, mint például a csat, tartalmaznak aranyat.
Lagerfeld a Chanel, a Fendi és saját divatmárkájának igazgatója, olyan divatikonok társaságában jelent meg szeptemberben a párizsi Apple Watch eseményen, mint Anna Wintour, a Vogue szerkesztője. A német tervező színarany órájára először a MacRumors figyelt fel. Az ajándék az Apple termékelhelyezési stratégiájának egyik remek példája.
A divatlapos megjelenéseken kívül kiszúrtak hasonló készülékeket Drake, Pharrell Williams és Katy Perry csuklóján is, bár az óra hivatalos megjelenési időpontja április 24. Lagerfeld a divatipar egyik legfontosabb figurája, így az Apple gesztusa nagyban segítheti az óra presztízsének kialakítását. A cég ezen a héten mutatja be a készüléket egy rangos olasz bútorkiállításon, a Salone del Mobile-on, ahol egyéb dizájntárgyak is gyakran szerepet kapnak.
Szegényt biztos megsajnálta Tim és mondta a marketingeseknek, hogy a prezipénzből küldjenek neki, mert csórinak nem fussaja egy ilyenre ,de nagyon szeretne egyet :-))
A legjobb marketing fogás amit tehetett, ez volt. Ha csak egy-egy cikket kap azokban a lapokban amik e hír kapcsán propagálják az arany órát ( lánccal vagy lánc nélkül ) már megnyerte a fél világot.
Ügyes!