Kifejezetten magas annak a valószínűsége, hogy az Apple Watch próbájára érkező ügyfelek az előrendelés leadásával sétálnak ki az üzletből, derül ki a kiskereskedelmi alkalmazottakkal végzett felmérésből.
Timothy Arcuri, a Cowen and Company munkatársa ugyanis meglátogatta az Apple pár üzletét a hétvégén, ahol az óra próbájára szolgáló pénteken kezdődő találkozókról beszélt az alkalmazottakkal. Arcuri és csapata több tucat eladóval beszélt és a visszajelzések alapján a beérkező ügyfelek 85-90 százaléka előrendelés leadása után távozik az üzletből. Az elemző elmondta, hogy a felmérés alapján az első hétvégén egy millióra becsüli az előrendelt készülékek számát, ami véleménye szerint elismerésre méltó és jóval több, mint amire számított.
A Slice Intelligence 9090 online vásárlóval kitöltött kutatása alapján azt feltételezte, hogy első egy millió megrendelt példányt 24 óra alatt elérte az Apple Watch. Arcuri becslése szerint 3 millió példányt adhat el az Apple a júniusi negyedév végéig, ami 7 millióra növekedhet szeptember végére. Az átlagos eladási ár 449 dollárról indulhat, majd 422 dollárra csökkenhet a következő negyedévben az elemző szerint. Hosszabb távra tekintve Arcuri véleménye szerint 31 millió példányt adhatnak el az első egy évben – amennyiben ez bekövetkezik, a vállalat történetének legnagyobb első éves eladási rátája lenne bármely termékét tekintve.
nem semmi
Hát, ha meg tudják valósítani az elképzeléseiket az egészségügyi applikációk és a hozzájuk kapcsolódó rendszerek kapcsán, akkor szerintem ezek a számok meg is lesznek!