Disney az egyik Apple-partner, akivel együtt dolgoznak a cég új online tévés szolgáltatásán, azonban vitás kérdésnek bizonyult, hogy hány Disney tulajdonban lévő csatorna szerepeljen végül az Apple kínálatában.
Míg a Disney arra törekszik, hogy minél több csatornája kerüljön be a csomagba, addig az Apple azt akarja, hogy minél kevesebb a cégcsoporthoz tartozó csatorna legyen a kínálatban, hogy alacsonyabban tudják tartani az árakat. Disney tulajdonában van az ESPN és a Disney Channel, valamint több specializált spinoff csatorna is: olyanok mint a Disney Junior, a Disney XD, ESPN2, ESPN Classic, és így tovább. Ráadásul az ABC is hozzájuk tartozik, ami az Apple számára nélkülözhetetlen, ezért előfordulhat, hogy engednek a Disney követeléseinek, hogy sikeresen záruljanak a tárgyalások.
A Disney elmondása szerint azért is igyekeznek minél jobb feltételeket kicsikarni, hogy elkerüljék a konfliktust más kábelszolgáltatókkal és ne veszélyeztessék a már meglévő bevételi forrásokat. Ugyanis, amennyiben az Apple lehetővé tenné a csatornák közötti válogatást, akkor a többi szolgáltató ezt felhasználhatná a Disney ellen és kivehetnék a csomagokból a kevésbé nézett csatornákat. A Disney vezérigazgatója, Bob Iger ott ül az Apple igazgatótanácsában, jó barátja volt Steve Jobsnak és a két cég többször is dolgozott már együtt az évek során. Disney volt például az első olyan partnere a cégnek, ami különböző tartalmakat, pl. televíziós műsorokat kínált a iTunes-on keresztül 2005-ben.
Az Apple a pletykák szerint a júniusi WWDC konferenciára tervezi a tévés szolgáltatás bemutatását az őszi rajt előtt. A pletykák szerint a csomag eleinte mintegy 25 csatornát kínálna, és 30-40 dollár között lehet az előfizetési díj. A szolgáltatás bejelentésével egyidejűleg érkezhet az új Apple TV set-top-box is, amely App Store, Siri integrációt és A8-as processzort, illetve drámai tárolókapacitástnövelést kaphatna.