Egy hónappal az Apple Watch megjelenése előtt már megkezdődött a termék marketingje az Apple üzleteiben. Ez az első bolti jele a Watch érkezésének, miközben az Apple reklámgépezete már teljes gőzzel hirdeti az új terméket a divatlapok oldalain és újabban már óriásplakátokon is. Ezzel vezetik fel az április 24-i terméklaunchot, ami első körben 9 országban zajlik le. Az Apple saját üzletein kívül híres divatboltok kirakataiban is bemutatná óráit, többek között Párizs és London-szerte.
Az Apple üzleteinek dolgozóit is felkészítik a termék érkezésére: az értékesítők tájékoztatást kaptak az eladási technikákról, valamint a boltokba széfek kerültek, ahol a drágább arany modelleket tartják majd. Korábbi hírek szerint, az Apple Watch érkezése miatt a Nike és Jawbone fitnesztermékek is eltűnnek az üzletekből, valamint arra is fény derült, hogy az Apple új rendszert dolgozott ki a Watch indulására. Az új szisztémában a vásárlók meg is vásárolhatják online a kiválasztott terméket, és személyesen átvehetik az általuk megjelölt fizikai boltban.
A képek Daniel Lora instagramjáról vannak.