A kiesés az igazi boltokat is komolyan érintette

Sloan 2015.03.13. 13:14 Apple, iTunes 0 db 157

icloud-130423

A szerdai leállás nem csak az online áruházakat érintette. A konkrét boltok is komoly akadályokba ütköztek az alapvető üzleti tevékenységek elvégzése során. Néhány európai Apple üzletben problémák voltak az értékesítéssel és a Genius Bar foglalások kezelésével – nyilatkozta egy forrás a Business Insider-nek. A dolgozók állítólag még az e-mailekhez sem fértek hozzá délután 3 óráig. Mivel az értékesítés és más szolgáltatások lebonyolítását is gátolta a leállás, a dolgozók csak a telefonhívások kezelésével és a boltba látogatókkal tudtak foglalkozni. A legtöbben az Apple leállással kapcsolatban telefonáltak.

Egy Twitter felhasználó arról is beszámolt, hogy egy birminghami üzletben analóg kártyaolvasóra váltottak, hogy folytathassák a munkát. Számos üzlet tapasztalt hasonló problémákat az Egyesült Államokban és Angliában is – a The Next Web szerint a leállásnak globális hatása volt. Az Apple nyilvánosan kért bocsánatot szerdán, miután az  iTunes Store, az iBookstore, a Mac és az iOS App Store több mint 7 órára leállt belső DNS problémák miatt.

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

Szólj hozzá Te is!