A hétfői nap folyamán már megmutattuk nektek, hogy milyen az új Skype reklám, melyet a redmondiak készítettek: Apple termékekkel reklámozták VoIP alkalmazásukat. Most ismételten előálltak egy újabbal, amelyben a legutóbbi tabletjüket, a Surface Pro 3-at mutatják be. Vagyis ha pontosabban szeretnénk fogalmazni, akkor egy MacBook Air-rel vetik össze.
Viszonylag hamar kezdik a karácsonyi reklámokat, ugyanis a legutóbbi pont az ünnepek hangulatát próbálja meglovagolni. Ha eddig nem tudtátok volna, akkor egy Surface Pro 3 több mindenre képes, mint egy MacBook Air. A Microsoft legújabb tabletjének egyedisége, hogy akár notebook-ként is használhatjuk, akárcsak az elődjeit. Ráadásul a hozzá járó ceruzával is működik és még saját támasza, illetve billentyűzete is van.
A redmondi vállalat egyébként az utóbbi időben erőteljes összehasonlító kampányba kezdett, ahol az Apple termékeivel vetik össze az általuk piacra dobott cuccokat. Érdemes viszont megjegyezni, hogy a Microsoft tanult a korábbi hibákból, ezáltal az utóbbi időkben színvonalasabb reklámokat láthattunk tőlük.
A legutóbb egyébként beégett a Microsoft, hiszen a CNN munkatársai csupán álcaként használták élő adásban a Surface Pro 3-at.
Van ami erre használhatóbb, van ami meg arra.
De kulcsfontosságú dolgokat azért nem kellene majd kifelejteni az iPadPro-ból. Máshol ezek már rég természetesek.
(Jó-jó! Tudom. Ezekhez “egy komplett fejlesztői gárda” kell, mint már sokszor mondták nekem az “okosok”. Na és nincs meg ez a gárda hozzá?
Na, ja.
“Nincs fejlesztő gárda”?!
A világ legértékesebb cégénél???
Imádom ezeket a kifogásokat!
Jó hogy nem a nyomtatópapír hiánya …