Az Apple még hónapokkal ezelőtt indította útjának a “more powerfull than you think” sorozatát, amelyben az aktuális csúcskészüléket, az iPhone 5S-t reklámozzák. Eddig láthattunk már egészen hangulatos, majd sportolókat érintő, végül a családok mindennapjait bemutató reklámokat. A legújabban pedig az álmoké a főszerep.
Ha az előző bemutatókból nem lett volna elég, akkor a mostaniból ismét megtudhatjuk, hogy mennyire sokszínűen használható egy iPhone. Erre talán még a 2007-es bemutatásakor sem gondolt volna Steve Jobs. A több, mint egy millió alkalmazást magában foglaló App Store-ban mára már szinte minden tevékenységre megtalálhatjuk a legmegfelelőbb applikációt, ahogyan azt a reklámban is láthatjuk. Telefonunk segítségével mérhetünk pulzust, azonnal fordíthatunk az iTranslate Voices segítségével és akár megtudhatjuk, hogy milyen erősségű a szélfúvás.
Ez egy jó reklám.
RTL 2
Megy az rtl-en?!:O
Jo…lenne ha a telorol lenne szo de nem arrol szol hanem a hozza kaphato 30000 es kutyukrol:/
Szerintem szupi! ;-)
Legalább ők a saját terméket teklámozzák. Nem a samsungot fikázzák mint ők…..
Most olvastam:
Egy exkluzív infó, csak nektek: elképzelhető, hogy nem kell szeptemberig, pláne október végéig várnunk az új iPhone-ra, mert az már augusztus végén megérkezik az üzletekbe, árulta el egy nemzetközi mobilszolgáltató vezető beosztású dolgozója az Appleblognak.
A neve elhallgatását kérő, korábbi tapasztalataink szerint megbízható forrásunk szerint nemrég érkezett egy levél egyenesen Cupertinóból. Ebben megkérték a mobilcéget, hogy az ne engedélyezzen szabadságolást az üzleteiben augusztus 29-én pénteken, valamint az ezt követő szombaton és vasárnap. Az említett napokra jutó sales targeteket a szokásos mennyiség háromszorosában határozták meg.
Az Apple nem nevezte meg a kérés okát, de azt javasolta, hogy ebben a három napban mindenki legyen a helyén és végezze nagyon pontosan a munkáját. Nem kell túl nagy logika ahhoz, hogy kimatekozzuk, hogy az iPhone piacra dobására készülhet a cég (szóba jöhet még az iWatch, de mivel a forrás mobilszolgáltatónál dolgozik, ez a verzió kevéssé valószínű).
Èn inkàbb vennèk 30ezres kütyüt iphonehoz mint egy samuhoz akàr egy fülhalgatòt . Hàt azok a samus reklàmok ritka egy gyengèk,alultàplàltak!
Azért jók a samus reklámok, mert rávilágítanak az iOS gyengeségeire, de mivel a Samu teszi ezért nekünk Apple kedvelőknek így könnyebb elfogadni a hiányosságokat:))
Remélem a pride srácok is látják cupertinoban és gőz erőkkel javítják a gyengeségeket…
még mindig egy L-lel van a powerful :)
Mi a tolmács program neve ami látható a videóban?
Asszem iTranslate, valaki tud mondani olyan programot ami ipaden screen recorder?
A Vocre ilyen progi. Bele mondod azt vissza mondja a kiválasztott másik nyelven.
Hangulatosak ezek a reklámok, de végülis se füle – se farka.
Hasznosabbak az összehasonlító reklámok. Már amennyiben reálisan közelítik meg a dolgokat.