Álmok – a legújabb iPhone 5S reklám egy percben

HusztiD 2014.08.02. 14:55 Apple, iPhone 14 hozzászólás 1 545

Az Apple még hónapokkal ezelőtt indította útjának a “more powerfull than you think” sorozatát, amelyben az aktuális csúcskészüléket, az iPhone 5S-t reklámozzák. Eddig láthattunk már egészen hangulatos, majd sportolókat érintő, végül a családok mindennapjait bemutató reklámokat. A legújabban pedig az álmoké a főszerep.

Ha az előző bemutatókból nem lett volna elég, akkor a mostaniból ismét megtudhatjuk, hogy mennyire sokszínűen használható egy iPhone. Erre talán még a 2007-es bemutatásakor sem gondolt volna Steve Jobs. A több, mint egy millió alkalmazást magában foglaló App Store-ban mára már szinte minden tevékenységre megtalálhatjuk a legmegfelelőbb applikációt, ahogyan azt a reklámban is láthatjuk. Telefonunk segítségével mérhetünk pulzust, azonnal fordíthatunk az iTranslate Voices segítségével és akár megtudhatjuk, hogy milyen erősségű a szélfúvás.

Tetszett a bejegyzés? Lájkold, csiripeld, oszd meg!

A szerző

14 hozzászólás

  1. Darth - 2014.08.02. 15:54

    Ez egy jó reklám.

  2. Wiilmos - 2014.08.02. 16:52

    RTL 2

  3. Patrik - 2014.08.02. 17:32

    Megy az rtl-en?!:O

  4. Tomi - 2014.08.02. 18:47

    Jo…lenne ha a telorol lenne szo de nem arrol szol hanem a hozza kaphato 30000 es kutyukrol:/

  5. S - 2014.08.02. 22:17

    Szerintem szupi! ;-)

  6. Zoler - 2014.08.02. 22:39

    Legalább ők a saját terméket teklámozzák. Nem a samsungot fikázzák mint ők…..

  7. Tomi - 2014.08.02. 22:57

    Most olvastam:

    Egy exkluzív infó, csak nektek: elképzelhető, hogy nem kell szeptemberig, pláne október végéig várnunk az új iPhone-ra, mert az már augusztus végén megérkezik az üzletekbe, árulta el egy nemzetközi mobilszolgáltató vezető beosztású dolgozója az Appleblognak.

    A neve elhallgatását kérő, korábbi tapasztalataink szerint megbízható forrásunk szerint nemrég érkezett egy levél egyenesen Cupertinóból. Ebben megkérték a mobilcéget, hogy az ne engedélyezzen szabadságolást az üzleteiben augusztus 29-én pénteken, valamint az ezt követő szombaton és vasárnap. Az említett napokra jutó sales targeteket a szokásos mennyiség háromszorosában határozták meg.

    Az Apple nem nevezte meg a kérés okát, de azt javasolta, hogy ebben a három napban mindenki legyen a helyén és végezze nagyon pontosan a munkáját. Nem kell túl nagy logika ahhoz, hogy kimatekozzuk, hogy az iPhone piacra dobására készülhet a cég (szóba jöhet még az iWatch, de mivel a forrás mobilszolgáltatónál dolgozik, ez a verzió kevéssé valószínű).

  8. Boxoló - 2014.08.03. 00:33

    Èn inkàbb vennèk 30ezres kütyüt iphonehoz mint egy samuhoz akàr egy fülhalgatòt . Hàt azok a samus reklàmok ritka egy gyengèk,alultàplàltak!

  9. Ibrick - 2014.08.03. 09:29

    Azért jók a samus reklámok, mert rávilágítanak az iOS gyengeségeire, de mivel a Samu teszi ezért nekünk Apple kedvelőknek így könnyebb elfogadni a hiányosságokat:))
    Remélem a pride srácok is látják cupertinoban és gőz erőkkel javítják a gyengeségeket…

  10. G - 2014.08.03. 11:58

    még mindig egy L-lel van a powerful :)

  11. muga - 2014.08.03. 12:23

    Mi a tolmács program neve ami látható a videóban?

  12. Darth - 2014.08.03. 13:06

    Asszem iTranslate, valaki tud mondani olyan programot ami ipaden screen recorder?

  13. Ibrick - 2014.08.03. 14:15

    A Vocre ilyen progi. Bele mondod azt vissza mondja a kiválasztott másik nyelven.

  14. Fehérsólyom - 2014.08.10. 20:35

    Hangulatosak ezek a reklámok, de végülis se füle – se farka.
    Hasznosabbak az összehasonlító reklámok. Már amennyiben reálisan közelítik meg a dolgokat.

Szólj hozzá Te is!

Kattintás ide a válaszadás megszakításához.