A nyilvánosságra került adatokból nagyon érdekes dolgok derültek ki, ugyanis az amerikai piacon dollárok millióit költik el a vállalatok a különféle reklámokra. A Wall Street Journalnak köszönhetően például megtudhatjuk, hogy a top 7 okostelefongyártó tavaly több, mint 1.3 milliárd dollárt költött el a promózásra, melybe a televíziós, online, nyomtatott és a rádiós hirdetéseken át minden beletartozik. 2012-ben valamivel kevesebbet költekeztek, ugyanis akkor csak kerek egymilliárd dollárt költöttek el hirdetés céljából az óriások.
A tavalyi évben az Apple összesen 351 millió dollárt költött az iPhone reklámozására, amely 5%-kal volt több, mint előző évben, ugyanis akkor csak 333-at költöttek. Többek között az is kiderült, hogy az almások televíziós hirdetésekre 15%-kal többet költöttek, mint 2012-ben, így 2013-ban 339 milliónyi promóciós anyag ment az amerikaiak nappalijába. Ha a Samsungot nézzük, akkor kiderül, hogy ők is eléggé agresszívan kampányolnak, hiszen 2012-ben 68 millió dollárral költöttek többet, mint az Apple, de tavaly ez már csak 12 millió volt, hiszen az almások is többet szántak erre a célra. A harmadik legtöbbet költekező vállalat a Nokia volt, akik egy éve összesen 221 milliót fektettek be, majd őket követi a Motorola 189 millióval. Ha pedig a többi gyártót nézzük, akkor szinte mindenki emelt a reklámozás mértékén, ugyanis tavaly a BlackBerry kétszer annyit költött, mint azelőtt, így 90 millió dollárnál állt meg, míg a HTC 46-ról 76-ra növelte, majd az LG is 38-ról 51 millióra növekedett egy év alatt.
Ez a Samsung felol csak az okostelefonokok reklamozasara vonatkozik, vagy az osszes termekre amit forgalmaz?