Ismételten elkészült egy újabb felmérés, ám ezáltal a Greenpeace emberei vizsgálták meg, hogy mely nagyvállalatok a legkörnyezetbarátabb, illetve melyek, akik kevésbé azok az internetes szolgáltatásaikkal. A kutatásban olyan óriások vettek részt, mint az Apple, Google, Facebook, Twitter, eBay, IMB, Amazon és a többi, hozzájuk hasonló cégek.
Mint ahogyan a címből már kiderült, az úgynevezett legzöldebb elismerést az Apple kapta, hiszen ők haladnak a legjobb úton. A felmérésben négy szempontot vizsgáltak meg minden egyes vállalatnál, mely az úgynevezett energiai áttekinthetőségre, a vállalat politikájára, a felhasználható energia hatékonyságára és az újrahasznosítható energia felhasználására terjedtek ki. Kedvenc vállalatunk három darab A és egy B minősítést kapott, melynek köszönhetően idén is a Greenpeace kedvencei lettek az előző évekhez hasonlóan. Ez nem is csoda, hiszen az Apple az utóbbi évek során nagy hangsúlyt fektetett a szél és napenergia újrahasznosításába, hogy minél jobban környezetbaráttá váljon.
A második helyre a Facebook került, akik szintén hasonló osztályzatot kaptak, azonban ők kevésbé voltak zöldek, hiszen nem csak megújuló energiát használtak. A dobogós lista harmadik helyére a Google került, kik három B és egy A minősítést kaptak, ami még mindig nem minősül rossznak, hiszen így is az átlag fölött teljesítettek. A lista végére az Amazon, Dupont Fabros, Digital Reality és a Twitter tehető, akik minimális mértékben alkalmaznak megújuló energiaforrást, leginkább pedig földgázt, szént és nukleáris energiát használnak fel, mely kevésbé van jó hatással a környezetre.