Az iOS 7-tel együtt bejelentett iTunes Radio megtette az első lépést a globális lefedettség felé, mivel a mai naptól fogva a kenguruk földjén is elérhetővé vált az iTunes 11-et futtató gépeken és az összes iOS7-es készüléken (ideértve természetesen az Apple TV-t is). Az iTunes Store kínálatán alapuló, bevételét a reklámokból szerző, amúgy ingyenesen elérhető zeneszolgáltatás, több mint 100 különböző műfajokra szakosodott Támogatott adójával és saját ízléseden, kedvenc albumodon, előadódon vagy számodon alapuló egyéni adókkal próbálja kielégíteni a felhasználók igényeit. Az iTunes Radio ráadásul elvileg analizálja is az általad lejátszott és letöltött zenéket, így hatékonyabban tud neked új, esetleg ismeretlen előadókat ajánlani. Ha valami újat hallasz és megtetszik, egy kattintással meg is veheted.
A számok közötti reklámok persze Ausztráliában is megmaradnak, de az iTunes Match előfizetők reklámmentességet kapnak. Az Apple egyelőre nem jelentette be, mi a terjeszkedés további iránya, de az elemzők szerint Kanada, Új-Zéland és nyugat-európai országok lehetnek a következő hullám haszonélvezői.
2. Sor képést helyett lépést nem?
Azért megértetted a cikket ugye? Nyilván véletlen elírás volt.