Néhány hete még csak pletyka szintjén számolhattunk be róla, most viszont már hivatalos: megújult az Apple online is igénybe vehető hibaelhárító szervize, melyen bár mi még nem vagyunk rajta nincs kizárva, hogy idővel hazánkra is kibővítik majd a szolgáltatást.
Még augusztus közepén számoltunk be róla, hogy alapos változtatásokon esik át a vállalat meglévő hibaelhárító szervize, mely ráadásul a vadonatúj honlap mellett 24 órában elérhető valósidejű chat funkcióval is kibővül. Az új AppleCare néhány napja pedig hivatalosan is elindult, a szolgáltatást felkereső ügyfelek már a megújult honlapon keresztül vehetik igénybe a vállalat webes szervizét, mely a nap 24 órájában, a hét mind a hét napján a felhasználók rendelkezésére áll.
Az új honlap kategóriákra bontott kialakításával lényegesen egyszerűbbé és kényelmesebbé válik az ügyintézés és a szervizzel vagy a szolgáltatóval való kapcsolatfelvétel. Bár az új szolgáltatások zöme egyelőre csak Amerikában érhető el, a jövőben további országokra is kibővítik majd a megújult AppleCare funkcióit, így az újdonság vélhetően előbb-utóbb hozzánk is elér.
Kiraly varom mar ;))
De ha nálunk nem elérhető akkor miert is kellene neki örülni egy kicsit is??? Nagyobb öröm ha vki ultet egy fát az őserdőben – mar bocs.
Gondolom jó pénzé érhető el az userek számára… és mi értelme?! – semmi… van Google, forum, iDoki :)
Ez egy hír, egy hírportálon. Lehet neki örülni vagy sem, de ez a dolga egy hírportálnak, hogy tudósítson. Miert kell mindent rögtön lefikázni?
Ettől meg ültethetsz fát. Ültettel életedben egyet is valahova?
Ezzel egyidejűleg a készülék csere is megszűnik vajon?
Ha felhovod az appplee carugyintezo oldalt megmongyak hova ultess fat:)